neděle 9. srpna 2015

TAG: Tohle nebo Tamto

Tak a jsem tu s druhým tagem též kosmetickým. Snad se vám bude líbit . A něco se zase dozvíte.
Tohle nebo tamto je někdy obtížná otázka, ale vědět někdy více je dobré!


  1. Tvářenka nebo bronzer? Za mě rozhodně bronzer, bez tvářenky bych se obešla.
  2. Linky nebo řasenka? Samozřejmě řasenka, mám krátké řasy a bez řasenky bych se opravdu neobešla a hlavně jak by vypadaly samotné linky.
  3. Makeup nebo korektor? Za mě makeup mám ho raději než jen korektor, mám ráda sjednocenou celou pleť.
  4. Neutrální nebo barevné stíny? Tak spíše neutrální, které nosím jak přes den tak někdy i večer.
  5. Lisované nebo sypké stíny? Lisované se sypkými neumím moc pracovat a ani je nevyhledávám.
  6. Rtěnka nebo lesk? Za mě rtěnka, lesky už moc ráda nemám.
  7. Štětce nebo houbičky? Štětce bez nich bych se už neobešla, houbička je fajn jak na makeup tak na korektor, ale štětce jsou top.
  8. Dlouhé nehty nebo krátké? Spíše krátké.
  9. Nehty umělé nebo přírodní? Dříve jsem nosila umělé, teď nosím už jen svoje přírodní.
  10. Tělové mléko nebo máslo? Poslední dobou máslo, lépe mi hydratuje pokožku.
  11. Džíny nebo tepláky? Tepláky, pohodlí nadevše.
  12. Dlouhý nebo krátký rukáv? Samozřejmě spíše krátký rukáv.
  13. Šátky nebo klobouky? Šátky, klobouky nenosím.
  14. Puntíky nebo proužky? Tak nějak oboje, ale když si mám vybrat tak puntíky.
  15. Drdol nebo culík? Jak kdy, podle toho jaké mám zrovna vlasy :D ale spíše culík.
  16. Parfém nebo sprej? V létě sprej v zimě parfém.
  17. Sprchový gel nebo mýdlo? Rozhodně sprchový gel, mýdlo vysušuje pokožku a navíc jsou sprcháče krásně voňavé.
  18. Džíny nebo kalhoty? Kalhoty, džíny nenosím už.
  19. Dlouhé kalhoty nebo kraťasy? Také jak kdy, ale asi kraťasy.
  20. Žabky nebo sandálky? Za mě žabky, mám je mnohem raději.
  21. Náhrdelníky nebo náramky? O tom nemusím ani přemýšlet samozřejmě náhrdelníky.
  22. Podpatky nebo nízké boty? Nízké boty jsou pohodlné.
  23. Bunda nebo mikina? Spíše bunda koženková.
  24. H&M nebo Gate? H&M, Gate jsem měla radši jako mladší.
  25. Vlasy rovné nebo vlnité? Rovné, sice mám vlasy jemně vlnité, ale žehlím si je.
  26. Dlouhé nebo krátké? Mám dlouhé vlasy takže za mě dlouhé.
  27. Pinetky nebo sponky? Pinetky, sponky nenosím.
  28. Svázané nebo volné? Jak kdy, spíše volné.
  29. Déšť nebo slunce? Sluníčko nemám ráda déšť.
  30. Léto nebo zima? Léto nemám ráda zimu ani sníh.
  31. Podzim nebo jaro? Jaro protože už se těším na léto.
  32. Čokoláda nebo vanilka? Čokoláda, miluji čokoládu a i její aroma.
  33. Sparta nebo Slávie? Sparta :D
Tak to je konec dnešního Tagu. Snad jste si ho užily a zkusily si taky odpovědět na otázky.





2 komentáře: