středa 6. ledna 2016

TAG: Novoroční

Ahoj holky,

když jsem dělala vánoční tag, řekla jsem si , proč neudělat i novoroční tag. Tak ho máte tu. Je sice krátký, ale snad se vám bude líbit i tak. A do komentářů mi můžete napsat jaký další TAG by jste příště chtěly. 




1) Udělala jsi v roce 2015 něco, co nikdy předtím?
Nechala jsem si udělat první tetování . 

2) Jaké země jsi navštívila?
Turecko. 



3) Jaké momenty ti nejvíc zůstaly vryty do paměti?
Když jsem potkala svého nynějšího přítele a když mě zklamala nejlepší kamarádka.

4) Za co jsi nejvíc utrácela?
Za nový telefon a asi oblečení s kosmetikou. 

5) Jaká písnička ti tento rok bude připomínat?
Rybičky 48- Zamilovaný\Nešťastná.




6) Byla jsi zamilovaná?
Ano a stále jsem. 


7) Začala jsi někoho nenávidět?
Nemyslím si, že doslova nenávidět, ale pár lidí jsem přestala mít ráda. 

8) Co jsi dostala?
Jednu velkou životní zkušenost, která mě pozitivně nabila, že se člověk nemá v životě zastavovat a ať se stane co se stane, jít dál s úsměvem, sílou a pozitivismem.

9) Co jsi nedostala?
Myslím si, že jsem dostala vše co jsem si přála. 




10) Nejlepší člověk, kterého jsi potkala?
Nejlepší člověk, kterého jsem potkala.. rozhodně můj přítel. :) 

11) Naučila jsi se něco?
Naučila jsem se více naslouchat lidem a mít větší porozumění.

12) Změnila jsi své vlasy?
Své vlasy jsem nijak moc nezměnila, jen je trochu více zesvětlila. 

13) Byl to celkově dobrý rok?
Když si to celkově vše shrnu, tak ano, sice se najdou i špatné věci, ale rok to byl dobrý. 

14) Máš nějaké předsevzetí?
Předsevzetí jsem si dřív dávala, ale ne vždy dodržela. Takže tento rok jsem si už žádné předsevzetí nedala. 


Tak to je pro dnešek vše. Doufám, že jste vstoupily do Nového roku pravou nohou.
A nezapomeňte se zúčastnit soutěže. Jaký další tag by jste pro příště chtěly? 

6 komentářů:

  1. Super tag, určitě si toho zažila za ten rok dost, to Turecko ti závidím, v dobrém samotřejmě :).

    OdpovědětVymazat
  2. Bezva tag,přemýšlím že bych ho zkusila :D Asi nějakej tag ohledně oblečení :)

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat