neděle 7. února 2016

Nákupy kosmetiky za leden

Ahoj holky,

další měsíc nám uběhl jako voda a já jsem tu zase jako každý měsíc s kosmetickými nákupy. V lednu jsem si pořídila spíše dekorativní kosmetiku. Pár věcí jsem si pořídila i v Blogsale. Spoustu blogerek blogsale dělaly a proto jsem si musela něco vybrat. 
Tak jdeme na to. 

Sleek paletka tří tvářenek - odstín LACE obsahuje odstíny Crochet, Guipure a Chantilly. Milani bronzer XL - odstín 02 Fake tan. Báze pod oční stíny Essence - I love Stage. Tyto tři produkty mě v jednom výprodeji na blogu vyšly na 200 Kč včetně poštovného.


Odstíny tvářenek a bronzeru. 


U blogerky z blogu Propadlo do života jsem si v blogsale pořidila pár věcí. Jako první Suchý šampon Reboost od značky Tony and Guy stál mě 50 Kč. Jako dárek k nákupu jsem dostala Vůni Replay jeans original, za kterou jsem ráda a moc hezky voní.


Jako další produkty jsem si v blogsale pořídila pár laků na nehty. První Catrice - odstín  Lets get lost in Vegas 20 Kč. Druhý Catrice- odstín Cotton candy at Eiffel tower 15 Kč. Třetí Gabriela Salvete- Sugar enamel odstín True love 20 Kč. Čtvrtý Gabriela Salvete- Circus enamel odstín Crazy clown 20 Kč. Poslední pátý lak jsem dostala jako dárek Catrice- odstín 44 Mermaid my day.


Poslední dva produkty z blogsale Astor matné máslo na rty - odstín 026 Royal diva stálo mě jen 40 Kč. A druhý produkt Catrice liquid camouflage - odstín 010 pordelaine cena 40 Kč. Už se těším až ho vyzkouším. Plus dva vzorečky ještě jako dárek.


V drogerii Dm jsem si koupila 5 masek na obličej od Baley. Každá stála 20 Kč. Bohužel tu mám už jen od každé jednu polovinu. První s bílým jílem a zinkem. Druhá s levandulí, třetí slupovací. Čtvrtá krémovo - olejová, poslední s výtažky z mrtvého moře.


A můj lednový nákup z Rossmannu. Šampon Loreal elseve anti-breakage, proti lámavosti cena 40 Kč. Krém na ruce Isana - Sweety cena 25 Kč. Voní velmi hezky, sladce a ovocně. A balení je roztomilé.


Dva laky z rossmannu. První Catrice luxury nudes - odstín 01 White and bright cena 55 Kč. A druhý lak Essence I love trends - odstín 01 Walk on the white side cena 20 Kč.


A poslední tři produkty z výprodeje končících produktů od Essence, z drogerie Rossmann. Každý produkt stál 35 Kč. Jako první jsem si vybrala Quattro očních stínů - odstín 15 most wanted.
Řasenka I like long lashes. Kartáček je velmi malý tak jsem na ní zvědavá. A třetí a zároveň poslední produkt. Makeup All about matt - odstín 20 matt nude. Ten si nechám až na léto, teď je na mě tmavý.


To je vše z mých lednových nákupů kosmetiky. Pořídily jste si něco i vy z končících produktů od Essence?

10 komentářů:

  1. Ten korektor od Catrice chci taky vyzkoušet, ale pořád je všude vyprodaný :D
    HAUTE BASICS urban decay giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás právě taky, tak jsem byla ráda, že mám možnost takto si ho pořídit :)

      Vymazat
  2. Já jsem u těch masek od značky Balea zjistila, že obsahují alkohol. Při aplikaci mi pleť zarudne a masku musím rychle umýt.
    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat
  3. Pěknéé věcičky :) Já si nic od Essence bohužel nepořídila,ta paletka od Sleeku vypadá skvěle! :)

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
  4. To mě mamka zásadně do drogerie nepouští :D Radši, ale moc hezké kousky

    OdpovědětVymazat
  5. Sleek je taky můj favorit, o této tvářence už uvažuji dlouho :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Balea masky mam moc rada.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat