středa 6. dubna 2016

Kosmetické nákupy za březen

Ahoj holky,

teď chvíli nebyl žádný článek, tak jsem si řekla, že vám tu musím už vynahradit a něco publikovat. A jelikož už máme další měsíc za sebou , tak jsou to kosmetické nákupy za měsíc březen. Únorové nákupy byly velmi krátké, ale tento měsíc toho tu mám trošku víc, tak jdeme na to. 

Všichni jsme zaznamenaly kosmetické novinky v lidlu od značky Cien. Proto i já jsem si pár věcí koupila. Jako první jsem si koupila Lak na vlasy se sílou 5 stál 40 Kč. Jednorázové žiletky, kde je 6 kusů a stojí jen 25 korun a vůbec nejsou špatné. Balzám na vlasy s keratinem za 40 kč, mají i šampon a masku, rozhodně koupím příště. Mají i tři Masky na obličej já si vybrala tuto čistící a stojí jen 15 kč a poslední věc od Cienu je Krém na ruce s vůní levandule, krásný obal, vypadá jako krémy od loccitanu stál 25 kč.




V Rossmanu mě zaujal Sprchový gel jako pěna s mandlovým olejem cena 40 kč pořizovala jsem v nějaké akci. Od Isany tu mám i Tělový peeling s vůní rebarbory a grepu za 30 kč a sůl do koupele též od Isany za 22 kč.



V Rossmanu jsem si ještě koupila Deodorant od Garnieru Invisiclear za 40 kč, měla jsem ho už v minulých nákupech a je skvělý, ale nejspíš se přestal prodávat, protože jsem ho už nikde neviděla. V Rossmanu jsem si ještě koupila Balzámový odličovač makeupu od Rival de Loop, je to takové mléko a stál 40 kč.




Do dmka chodím čím dál tím méně za celý měsíc jsem tam byla jen jednou a to jen proto že jsem měla zrovna hroznou žízeň a chtěla si koupit vodu :D při té příležitosti jsem si koupila aspoň dvě Masky na obličej od Baley první je s jílem pro problematickou pleť a druhá vyhlazující s Q10 jedna stojí 20 Kč.


V několika nákupech jsem vám již ukazovala barvu na vlasy nebo spíše Zesvětlovač od Syossu, tento měsíc měly v Kauflandu super akci jeden vyšel jen na 66 Kč tak jsem si hned koupila 4 do zásoby :D. Předtím stály 100,- ale teď už je podražily a mají je za 140 kč, což je stejná cena jako všude. Snad budou mít zase nějakou akci, protože já se barvím po 4 týdnech.




Bez laků na nehty by to nebyly nákupy, i když jsem si řekla, že už jich mám spoustu a nevejdou se mi do jedné krabice tyto byly všechny ve slevě. Dva laky od Miss sporty první výživa na nehty pro lesk a pevnost a druhý base coat s top coatem jeden v akci v Rossmanu za 25 kč. Tři laky od Essence Matný top coat, a dva Gelové červený a modrý třpytivý jeden stál 17 kč. Poslední lak z limitky od Catrice za 25 kč.



V Rossmanu jsem si za 17 kč koupila i tento velký aplikátor na oční stíny od Essence. A v časopilu Žena a život byl tento krém na ruce od značky Oriflame což je za 32 kč super, i když mám krémů už pěknou zásobu.



Poslední nákup byl v drogerii Teta. V akci jsem tu koupila tři lesky na rty od Miss sporty nude, červený a lososový jeden jen za 10 kč. A poslední kosmetický produkt z těchto nákupů je Tvářenka také od Miss Sporty ve slevě za 20 kč.




To je pro dnešní nákupy za měsíc březen vše. Co jste si koupily vy zajímavého tento měsíc? 
Zkoušely jste už novinky z Lidlu?



4 komentáře: