pátek 13. května 2016

Dámské hodinky pro milovníky makronek

Ahoj holky,
dnes tu pro vás mám krátkou recenzi na hodinky s makronkami. Já mám makronky velmi ráda a tak jsem tyto hodinky musela mít, když jsem je viděla.
Hodinky jsem si objednala z portálu postovnezdarma.cz.

Tyto hodinky mají v pěti barevných variantách: růžové, béžové, černé,bílé a zelené.
Já si vybrala hodinky černé, ale všechny barvy vypadají moc hezky.
Stojí 215 Kč.


Průměr ciferníku je 3,8 cm
Délka pásku 24 cm
Šířka pásku 1,8 cm
Ciferník je kovový a právě na něm je motiv makronek. No nejsou sladké, řekněte samy.
Pásek je z PU kůže.

Hodinky na ruce vypadají moc hezky.



Obrázek hodinek přímo ze stránky




Tak to je pro dnešek vše. Líbí se vám holky hodinky? 
Hezký den I. 


5 komentářů:

  1. Hodinky vypadají moc krásně. Makronky mám ráda :)

    Soutěž o balíček Weleda

    OdpovědětVymazat
  2. Ty s růžovým páskem vypadají skvěle :3

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadají zvláště. Můj styl to úplně není. Já jsem si kupovala hodinky vloni a taky jsem hledala nějaké světlé. Jsem tmavý typ, dobře se opaluju, tak na mě světlé hodinky pěkně vyniknou :-) . Alespoň teda v létě :-D . Koupila jsem si stříbrné longines hodinky z https://www.beny.cz/longines/
    a nosím je každý den :-) .

    OdpovědětVymazat