sobota 8. července 2017

Kosmetické nákupy za měsíc červen


Ahoj holky,
měsíc červen nám neskutečně rychle utekl a tak tu máme už zase další kosmetické nákupy.
Z dekorativní kosmetiky jsem si tento měsíc nekoupila vůbec nic, protože všeho mám zásoby. Tak se pojďte 


Gel na holení Gillete za 55 Kč v Evě. Balea pěna na holení limitovaná edice za 25 Kč, krásná vůně. A ještě jedna klasická pěna na holení Femina za 20 Kč z Tety. A celé léto se mám čím holit :D 




Balea maska na obličej soft and clear 20 Kč. Freeman maska na obličej z uhlím a černým cukrem 35 Kč a Pásky z černého uhlí na nos za 50 kč z drogerie teta.




Dva antiperspiranty Lady speed stick jeden stál 20 Kč, a antiperspirant Dove pure také za dvacku.




Od Baley jsem si po dlouhé době koupila Sprchový gel. Tento je z limitované edice Jamaica vibes a jeho cena klasických 25 kč.
Dlouho jsem chtěla vyzkoušet Tělové mléko do sprchy od Nivey, a když jsem ho viděla v Rossmanu ve výprodeji za 35 Kč hned jsem si ho musela vzít.



Nivea čistící pleťové ubrousky za 30 Kč, Nivea pleťová voda pure and natural také za 30 Kč.
Zjemňující pleťová voda Astrid za 20 Kč.




A poslední dva produkty co jsem si v červnu koupila jsou od Lorealu Total repair extreme double sérum na konečky vlasů. Produkt stál 30 Kč takže jsem si vzala rovnou dva, protože balení je opravdu malinké.




Co jste si koupily v červnu vy?

1 komentář:

  1. Tu masku od Freeman jsem také měla a byla jsem s ní spokojená. Sprchový gel z nové limitované edice od Balei si musím pořídit, miluji ty jejich vůně :))

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat