neděle 21. ledna 2018

Vánoční Glanc box 2017


Ahoj holky,

Brandnooz si pro nás připravila po několika měsících další Glanc Box. Je to již 7 box. Všechny minulé jsem si objednala a byla vždy spokojená, ale s tímto rozhodně nejsem. Box mě velmi zklamal, ale i přesto si tu dnes ukážeme, co obsahoval. 




Jako první co na mě vykouklo jsou dva časopisy a knížka. Což mě opravdu v tomto boxu zklamalo. 




Byly tu tři vzorečky Fenjal tělového oleje, Sebamed Intimní gel, Neostrata hydratační krém.
Byla bych raději za plné produkty než vzorečky. 




Jeden prostředek do kuchyně a to Pur power duo effect, poradí si i připálenými zbytky a mastnotou.Unikátní receptura předchází zanášení kuchyňského odpadu.
700ml 52 Kč




Garnier Botanical hydratační krém s růžovou vodou, je vhodný pro suchou a citlivou pokožku. Obsahuje 96 % ingrediencí přírodního původu. Krém redukuje pnutí pokožky, hydratuje pokožku a obnovuje její hebkost a pružnost. 
120 Kč




Mixa Baby Atopiance čistící a zklidňující olej jemně umývá nejen dětské tělo a vlasy, chrání kožní bariéru.  Jeho složení je obohaceno  o vyživující komplex Omega 8 bohatý na 8 mastných kyselin, pokožku dlouhodobě vyživuje. Bez parfemace, hypoalergení
120 Kč




Doplněk stravy Dologran ve formě granulátu bohatý zdroj přírodních minerálů hořčíku a vápníku. Jsou vhodné pro zdravý vývoj kostí a zubů, přispívají k normální činnosti svalů. Dologran celkově podporuje organismus a přispívá k psychické pohodě.
140 Kč




A poslední produkt Borotalco Original unisex deodorant s osobitou vůní. Pohlcuje pot a zajišťuje suchou pokožku. Používám pravidelně. 
100 Kč




Přišel vám tento Glanc Box? Já jsem z něj zklamaná, všechny předtím se mi líbily.

1 komentář: