středa 14. února 2018

Sada kosmetických štětců

Ahoj holky,

dnes tu pro vás mám krátkou recenzi na sadu kosmetických štětců z postovnezdarma.cz

Sada obsahuje 15 štětců. Tuto sadu si můžete objednat za 169 Kč což je velmi adekvátní cena za tolik štětců. Sadu si můžete vybrat z několika barevných variant např.: růžová, modrá, celočerná,fialová, tyrkysová atd..




Štětce mi dorazily v pořádku zabaleny. Každý štětec byl zabalen zvlášť v ochranném sáčku.
Rukojeť je plastová a štětiny jsou syntetické. Při používání štětců mi zatím žádné štětiny nevypadly, proto je za tam nízkou cenu mohu klidně doporučit. 




Jeden ze štětců je vhodný na makeup, ostatních 14 štětců je malých, tudíž jsou vhodné k aplikaci očních stínů, korektoru, na oční linku, na obočí nebo na rty.)
Dva štětce jsou oboustranné, ale na každé straně najdete jiný štětec nebo klasický houbičkový aplikátor na oční stíny. Tento aplikátor najdete v sadě ještě jednou. Zkoušela jsem ho při nanášení pigmentů a mohu ho k tomuto nanášení doporučit. Pigmenty se nanášely velmi dobře, mnohem lépe než klasickým štětcem.




Objednaly jste si někdy něco z postovnehozdarma? :)

3 komentáře:

  1. Z tohoto e-shopu jsem si jednou objednala DIY obraz a byla spokojená. Štětce vypadají dobře, ale asi bych většinu ani nevyužila. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Já si za štětce raději připlatím a koupím kvalitní značkové. Nejsem zastánce čínských štětců.


    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mám doma kvalitní štětce, ale i ty levnější jsou některé fajn :)

      Vymazat