neděle 15. července 2018

Kosmetické nákupy za květen


Ahoj holky,
sice už máme polovinu července za sebou, ale i tak tu pro vás mám dnes kosmetické nákupy za měsíc květen. Zapomněla jsem je zveřejnit, takže je tu máte aspoň dnes. Hezky se užívejte léto, hrozně rychle to utíká. 



Fa Sprchový gel zimní limitovaná edice Blueberry Dream, 20 Kč v Dm. Krásně jemně voní po borůvkách.



Treaclemoon Tělové mléko s vůní růže, 28 Kč v DM, spíše ho používám na ruce. 




Trend it up Stín na obočí ve výprodeji za 25 Kč v Dm 




Isana Pleťová  hydratační maska 13 Kč




Isana Sprchový gel s vůní lesního ovoce 20 Kč




Revlon makeupy ve výprodeji v Rossmannu jeden stál 150 Kč



Garnier Pleťové masky jedna stála 30 Kč v Dm



Maska na nohy Balea 17 Kč, Balea Pleťová jílová maska 13 Kč, Plátýnková maska velbloud 25 Kč




Suché šampony Balea na tmavé vlasy  55 Kč



Lak na vlasy Taft 60 Kč v Teta drogerii, Schauma Stříbrný Šampon 55 Kč




Peo Deodorant na nohy za 40 Kč v Rossmannu, Gillette Satin Care vanilkový gel na holení ve výprodeji v Tetě za 60 Kč




V Rossmannu ve výprodeji měli Zpevňující tělové mléko od Dermacolu za 48 Kč, tak jsem si vzala hned dva kusy. 




Od značky Dove jsem si ve výprodeji v Dm koupila Spchovou pěnu s vůní hrušky za 50 kč. V Rossmannu jsem si pořídila Sprchový gel od Isany limitovaná edice Caribbean passion 20 Kč a ze stálého sortimentu od Isany Sprchový peeling s vůní kokosu 35 Kč.




Balea měla limitku plátýnkových masek s potiskem květin za 30 Kč




Další 3 produkty od Baley, které byly jen limitka Tělový peeling a pleťová maska Icy Berry a Pleťová maska Icy Cocos každý kus stál 40 Kč




Sprchový gel a Šampon 2v1 za 18 Kč




A poslední produkt z těchto nákupů je Sprej na nohy i do bot od Baley cena 40 Kč





Vyzkoušely jste některý z těchto produktů? Chtěly by jste na něco z toho recenzi?

5 komentářů:

  1. ten sprcháč první musí být úžasný :) a ten předposlední sprcháč jsem používaal v porodnici tak když cítím tu vůni vždy si t vybavím

    OdpovědětVymazat
  2. Ten makeup od Revlonu bych moc ráda zkusila :).

    TheBlondieTale

    OdpovědětVymazat
  3. Make-up od Revlon mám moc ráda. Zaujal mě z tvých nákupu ten sprchový gel s vůní lesního ovoce :) popravdě jsem od té značky Isana ještě nic nezkoušela, to jsme ostuda :-D Jinak ten gel s vůní vanilky na holení mám a je boží!!

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sprchové gely Isana jsou skoro stejné jako ty od Baley :)

      Vymazat