čtvrtek 30. července 2015

Moje sbírka náhrdelníků

Ahoj holky, 
Výrazné náhrdelníky jsem si velmi oblíbila. I když jich vlastním zatím jen 8, tak vám je chci v dnešním článku ukázat. Je to skvělý doplněk k oživení jednoduchého outfitu.
Většinu náhrdelníků mám z Ebay tak se pokusím vám dát i odkaz na každý nárdelník. Pokud do nich nechcete moc peněz investovat, tak je ebay opravdu skvěly na toto. Jsou velmi levné. A najdete jich tam hromadu.

Teď se už pojďme na ně podívat.


První náhrdelník je velmi pěkný, nejraději ho nosím k černobílému outfitu. Je lehký a dobře se nosí.
Dá se sehnat i v jiných barvách černé,růžové,modré a zelené.



Cena byla okolo 40,- je z ebay, nůžete ho sehnat TU



Tento náhrdelník je velmi pěkný, barevný takže se opravdu hodí na léto. Komu by se nelíbila tato barevná kombinace najdete ho i jako jednobarevný v několika barvách například v růžové, královsky modré a mentolové ty si určitě musím pořídit jsou nádherné a najdete i jiné barvy.



Cena byla okolo 70 ,- zase z ebay a najdete ho tu i v jiných barvách TU



Další náhrdelník je trochu neonkový, což je za mě super neon je na léto super a jelikož se hodně nosí neonové nehty tak se k nim velmi hodí. Můžete ho sehnat ve dvou barevných kombinacích růžové, kterou mám já a pak ještě žluté a ta je také velmi pěkná.



Cena byla okolo 50,- též z ebay a odkaz TU



Ještě jeden žlutý krasavec, bohužel jsem mu zatím nějak nepřišla na chuť a měla ho na sobě jen pár krát. Ale jinak je pěkný. Trošku těžší. Zase ho můžete najít v jiných barvách v kterých je možná i hezčí. Barvy např. jako růžová,modrá,kombinová



Cena byla okolo 60,- zase z ebay a najít ho můžete TU



Nesmí chybět i zlatý masivní řetěz, který využijete k jakékoliv barvě topu. Já ho nejraději nosím k bílé nebo černé košili. Tento je velmi lehký. Seženete ho i ve stříbrné nebo růžovém zlatě.



Stál okolo 30,- z ebay, ale byla to aukce takže jsem bohužel odkaz už nedohledala, ale najdete jich tam několik.


Teď řetěz s černou stuhou. Tento je celkem těžký, najdete ho i s neonovými stuhami. Růžovou, zelenou, žlutou.



Cena okolo 30,- z ebay, též z aukce takže odkaz už nemám 



A ještě dvojitý řetěz. Na fotce takto nevypadá moc dobře. Ale je pěkný, lehký. A výraznější než jeden obyčejný.



Cena byla 200,- je to jediný dražší co mám. Je z Hmka 



Tak a poslední kousek, můj nejoblíbenější. Jak je zapletený do copu tak vypadá na krku velmi dobře.
Mohu ho jen a jen doporučit. Vypadá těžce, ale je lehký.



Cena byla okolo 80,- taky ho najdete na ebay jen nemám aktuální odkaz tak musíte trošku pohledat

Doufám, že se Vám má sbírka líbila. Zatím je menší, ale rozhodně se ještě rozroste.
Určitě se můžete těšit na nějakou další sbírku.
Co třeba něčeho z kosmetiky? 
Přeji dobré ráno a hezký zbytek dne 

3 komentáře:

  1. Veľmi pekné náhrdelníky. :) Ja sama také masívne ešte nevlastním, no určite by som si jeden chcela obstarať. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) jsou super a hlavně jednoduchý outfit ti velmi zvýrazní :)

      Vymazat