pátek 24. července 2015

SWAP


Možná někteří z vás co je to swap. Je to výměna balíčku s určitým člověkem, kde si sami určíte téma, hodnotu.
Pokud si chcete také zkusit swap tak je na to stránka TU , kde si můžete vybrat někoho s kým swap utvořit a nebo si můžete samy vytvořit takovou žádost jaký balíček chcete , co máte rádit.. a čekáte než ho někdo s vámi bude chtít udělat. Já jsem  swap nedělala přeš tuto stránku, ale na facebooku můžete najít skupinu SWAP, kde spousta lidí vytváří balíčky mezi sebou. 
A já jsem se zde dohodla se slečnou Sárou. Dohodly jsme se na kosmetickém balíčku v hodnotě 500,-.
A já vám zde ukážu co jsem od Sáry dostala.

Tady můžete vidět v jaké krásné krabičce mi věci přišly. A pohled do balíčku na všechny věcičky.





Tak a teď jdeme na konkrétní věci :) 

Suchý šampon Batiste s vůní třešní 
Můžete ho sehnat v Douglasu, já jsem měla zatím vždy jen ten originální a je naprosto skvělý. Nejlepší pomocník, když začínáte mít mastné vlasy a nemůžete si je zrovna umýt. Už jsem ho vyzkoušela a opravdu krásně voní, třešničková vůně co víc si přát. Rozhodně vám ho můžu jen a jen doporučit.



TIGI Bed head straighten out 
Krém pro narovnání vlasů zatím jsem ho ještě nezkoušela, ale brzy vyzkouším a pak se můžete těšit na recenzi.
Měl by uhladit všechny nepoddajné vlasy což je podle mě super, já si vlasy žehlím a kdyby mi tento krém pomohl tak bych byla ráda. 



EOS balzám s příchutí Summer fruit 
Miluji balzámy, jeden EOS balzámek už vlastním ten jahodový a mám ho skoro vypotřebovaný takže jsem velmi ráda za ten to nový. Krásně voní. A na rtech ho cítíte opravdu dlouho, velmi hydratuje.



Laky na nehty
Miluji laky na nehty takže ani v balíčku nechyběly. Byl tu lak od Sally Hansen v odstínu 160 Cherry red. Tyto laky jsou skvělé, dlouho na nehtech vydrží. A druhý lak byla miniaturka od O.P.I. Tyto laky mám také ráda a pár jich vlastním, ale přece jen není to zrovna nejlevnější lak.
Oba laky jsou v červeném odstínu, což je super tuto barvu používám nejvíce.



Menší MIX
Vzoreček šamponu Ice cream pro barvené vlasy, tuto značku vůbec neznám takže velmi ráda vyzkouším.
Báze pod oční stíny od Alverde tu jsem ještě nikdy neměla a jelikož já používám bázi na každé líčení tak ji určitě využiji.
Koule do vany od Baley bohužel bylo opravdu horko a přišla mi rozteklá protože je s olejem a medem takže vidíte, že nemá tvar kouličky už. 
A samozřejmě nesměla chybět bižuterie. Nádherné naušničky s růžičkou a mašličkou. Velmi roztomilé jsou. 

A sladká tečka nakonec
Čokoláda Milka s lentilkami
Miluji čokoládu, takže tahle u mě dlouho nevydrží. Bohužel zase kvůli horku přišla celá rozteklá, ale nevadí už je v lednici.



Toto byl můj třetí swap a zatím jediný s kterým jsem opravdu spokojená.
Pokud vás výměna balíčku zaujala, tak ji určitě vyzkoušejte.


Žádné komentáře:

Okomentovat