neděle 20. září 2015

Haul: Ebay- bižuterie

Hezký den děvčata,
jelikož často nakupuji  na Ebay a Aliexpressu tak jsem se rozhodla, vám také ukázat co jsem si pořídila.
Na ebay nakupuji jen věci v aukcích.
Za poslední měsíc jsem si tu pořídila pár kousků bižuterie, ale jelikož jsou věci z aukcí, tak vám nemohu dát odkaz. Ale pokusím se vám danou věc vždy najít.

Jelikož mám několik výrazných náhrdelníků, chtěla jsem si pořídit několik jednoduchých řetízků. A tak na Ebay vždy na nějaké v aukci přihodím a buď to vyjde nebo ne.

První řetízek je jednoduchý, trošku delší se dvěma malými peříčky. Vyšel mě na 4 koruny, tak řekněte vy by jste ho tam snad nechaly. :D
Našla jsem ho vám na ebay na kup teď kdyby jste chtěly. Zhruba za 23 Kč což i to je fajn. Tu


Druhý řetízek je také velmi jednoduchý, zlatý. Kratší s křídlem. Půlka křídla z kamnínků druhá zlatá. Ten se mi moc líbí a v aukci mě vyšel na 3 koruny.


Další jednoduchý zlatý řetízek, i když barva je spíše do žlutá. Což se mi moc nelíbí. Je na něm jedno peříčko. Zase koupeny v aukci za 4 Kč.



Pořídila jsem si tu v aukci i zlatý náramek, který má ve prostřed kamínky a okolo modrou nitku. Na ruce vypadá velmi pěkně. Stál 10 kč.


A ještě jeden náramek. Mnohem jednoduší, zlatý s přívěškem lišky. Dá se zmenšit i roztáhnout. Stál jen 2 Kč.


Na ebay jsem si i v aukci pořídila set zlatých prstýnků. Set obsahuje 3 prstýnky. Velikost se dá upravit  podle velikosti prstu.
Set prstýnků stál jen 3 Kč, takže nekupte ho.

Pořídila jsem si zde v aukci ještě dva prstýnky jeden je stříbrný a druhý v barvě růžového zlata. Zase stály  3kč.
Když dáte na prst oba dva vytvoří to srdíčko.


Nakupujete také na ebay? A když jo zkoušíte také aukce?
Chtěla bych se vás holky zeptat jestli by jste měli zájem o nějakou kosmetiku převážně kosmetika jednou použitá, která mi nevyhovuje za minimální ceny. Tak napište jestli máte zájem.

4 komentáře:

  1. Taky tam nakupuju hodně bižu do těch 10 Kč. Třeba se v některých aukcích přehazujeme :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem velkou milovnicí bižu a taky ji občas nakupuji na Ebay :) Jinak moc pěkný kousky, já mám zlatou barvu poslední dobou moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) taky mám raději zlatou, stříbrnou už skoro nenosim

      Vymazat