úterý 1. září 2015

Haul: Srpen- Terranova, Gate

Ahoj holky,
Máme tu první Haul oblečení. Sice jsem si toho koupila málo, ale proč vám to neukázat že. Nakupovala jsem jen v Terranove a Gatu.
V Terranove měli celkem slevy a tak jsem si tam pořídila toto tílko s kotvou stálo jen 79 Kč. A velmi se mi líbí.


V Terranove jsem si ještě pořídila tyto leopardí kraťasy. Na doma a na běhání. Stály 139 Kč.



V Gatu jsem si pořídila ještě dvoje kraťasy ve slevě. Tyto kytkované když jsem viděla, tak jsem je musela hned mít. Jsou z velmi lehkého a příjemného materiálu. Byly zlevněny na 168 KČ.



Pořídila jsem si v Gatu i jedno tričko, které nebylo ve slevě, ale stalo jen 148 KČ. Velmi se mi potisk zalíbil i nápis Live your dream.



A druhé kraťasy odsud jsou tyto tmavě modré. Se zlatými zipy a pyramidkami.
Jsou šusťákové. A byly taky ve slevě za 168 Kč, tak jsem si je hned na příští rok pořídila.


6 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Děkuju, taky mi hned padlo do oka a jen za 79,- to ho neslo tam nechat :)

      Vymazat
  2. Presne to tričko som si kúpila aj ja :-) Hneď ako som ho uvidela tak som si ho musela vziať...a za tú cenu nebolo čo riešiť ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo :) to je fajn, trička za takovou cenu se tam nedá ani nechat

      Vymazat