sobota 10. října 2015

TAG: Food


Krásný den přeji,

delší dobu tu nebyl žádný TAG a mě zaujal tento o jídlo. Aspoň se díky tomu o mě i něco dalšího dozvíte.
Nebudu se tu dnes nijak vykecávat a jdeme rovnou na to.



1.Jaké ovoce máš ráda a které moc nemusíš? Velmi mám ráda jahody,maliny a borůvky. A nemusím jablka,protože jsem na ně alergická a nemám ráda kiwi.

2.Jakou máš ráda zeleninu a jakou moc nemusíš? Tak já mám ráda celkově všechnu zeleninu. Hlavně meloun, který se bere jako zelenina. A nemusím akorát kapustu.

3.Chutná ti cibule nebo česnek? Chutná mi česnek, ikdyž je potom zápach z úst :D

4.Zkusila jsi někdy exotické jídlo? Asi tak akorát sushi, které mám velmi ráda.

5.Jakou sladkost nesnášíš? Jsem milovník sladkého, ale nemám ráda Kaštany.


6.Máš ráda lasagne? Lasagne mám ráda, ale jen od maminky. Od nikoho jiného mi nechutnají.

7.Jíš ryby? Jako malá jsem ryby jedla, ale teď už nejím žádné.

8.Máš ráda dorty nebo cukroví? Rozhodně dorty. :D ty bych mohla pořád kdyby se po nich nepřibíralo.

9.Chutná ti jídlo od babičky? Jídlo od babiček mi velmi chutnalo, bohužel už ani jednu nemám.

10.Chodíš do restaurací? Ano, jednou za čas. Při nějaké příležitosti.

11.Názor na fastfoody? Neodsuzuju je, někdy je to jediná příležitost se najíst. Ale fastfoody moc nevyhledávám. Jen jednou za čas vyjímečně.

12.Tvé nejoblíbenější sladké a slané jídlo? Sladké rozhodně Lívance. A ze slaného Kuřecí steak.




13.Jídlo, které ti vyloženě nechutná? Koprová omáčka :D

14.Tvá nejoblíbenější polévka? Buď Bramboračka a nebo Brokolicová polévka.

15.Jakou svačinu nejčastěji nosíš do školy? Do školy jsem nejčastěji nosila ovoce a zeleninu.

16.Nejoblíbenější pizza? Šunková



17.Brambory nebo bramborová kaše? Rozhodně brambory, mám je ráda na všechny způsoby.

18.Jsi vegetarián nebo ti maso nevadí? Tak maso mi nevadí, ale ne všechno maso jím. Nejím například jehněčí,králíka.

19.Jaká jídla nejčastěji vaříš? Těstoviny na všechny způsoby, kuřecí steak,polévky,lívance,saláty,omáčky.




Tak to je pro dnešek vše. Byl to jen krátký tag o jídle, ale snad i tak se vám líbil a něco víc jste se o mě dozvěděly. Příště se můžete těšit na další kosmetickou recenzi.










4 komentáře: