úterý 13. října 2015

Tělový sprej Diamond Collection Mango passion

Hezké ráno krásky,

dnes tu pro vás mám jednu voňavou recenzi. V létě jsem chtěla vyzkoušet nějaký tělový sprej, ale nechtěl se mi hned kupovat tělový sprej od Victoria Secret. A tak jsem na internetu našla levnější verzi, ale vzhledově dost podobnou. Je tím značka Diamond Collection, která má několik tělových sprejů a i tělových mlík. Našla jsem je na několika internetových stránkách a ceny se pohybují různě najdete je od 40 Kč někde je mají, ale i za 90 Kč. Takže pohledejte protože za tu cenu můžete mít jinde dva spreje. Já jsem ho pořídila Tu. Teď ho, ale nemají skladem. Stál mě zde 41 Kč. Doporučuji se podívat na jiné stránky, kde najdete více vůní.



Balení je velice designově pěkné, ale nepůsobí tolik elegantně jako balení spreje od VS. Rozprašovač funguje velmi dobře a dávkuje přiměřené množství spreje. Vybrala jsem si sprej s vůní Mango Passion má to být vůně plná sladkého ovoce hlavně šťavnatých broskví. Voní opravdu pěkně, ale broskve v tom necítím. Cítím zde směs sladkého ovoce a trochu i květinovou vůni.

Vůně je dost sytá a intenzivní. Na těle se krásně rozvinou její složky a ty pak jen voní a voní. Výdrž vůně mě překvapila. Na to, že je to tělový sprej vydrží opravdu dlouho. Vůni na těle cítím i po 7 hodinách od navonění. Dokáže nahradit toaletní vodu a některou možná i překoná. Rozhodně sprej doporučuji. Balení má 250ml a za tu cenu je opravdu výborný. Tak se na nějaký podívejte. Nebo můžete vyzkoušet tělové mléko, které já si také plánuji pořídit a vyzkoušet. 


Tak co holky vlastníte nějaký z těchto tělových sprejů? Nebo se hodláte si nějaký pořídit? Já přemýšlím, že si pořídím ještě vůni Sweet love a Vannila coconut.

4 komentáře:

  1. Minule som tiež pozerala na nejakej internetovej stránke práve na tieto spreje a zdala sa mi za taký veľký telový sprej dosť super cena, len som sa obávala ten vône ale ako vidím, asi sa oplatí nejaký vyskúšať :)

    OdpovědětVymazat