úterý 17. listopadu 2015

Nákupy Ikea a Kik

Ahoj holky,

dnes tu pro vás mám další ukázku toho co jsem si koupila. Byla jsem na menším nákupu v Kiku a Ikee, tak jsem si řekla proč vám to neukázat. Protože vždy nákupy mají nejvíce zhlédnutí tak vás asi nejspíše baví. 
Zas tolik jsem si toho nekoupila, ale aspoň pár věcí se sešlo. 



Jako první jsem šla do kiku, protože jsem si chtěla koupit nějaké svícny na čajové svíčky. Měli tam tyto. I mnohem větší. Vzala jsem si tyto dva malé jeden vyšel na 15 Kč.


A jelikož jsem dodělala všechny čajové svíčky, musela jsem si okamžitě pořídit nějaké další. Protože jsem nevěděla, že druhý den pojedu do Ikei, koupila jsem si tu 30 čajových svíček za 25 Kč.


Poslední co jsem si v kiku koupila jsou tyto lízatka. Byli v balení po 6 za 25 Kč. Mají je ještě v bílo červené kombinaci a pak několika barevné. Mě se líbíli tyto bílo,zeleno-červené. Jedno jsem ochutnala a jsou celkem dobré-ovocné. Zbytek si nechám na nějakou dekoraci.




Tak to bylo z kiku vše a teď jdeme na to co jsem si koupila v Ikee.  Jako první tu mám 2 svícínky, které všichni moc dobře znáte a každý je má. Já jsem si pořídila rovnou dva a hned jsem si do nich dala štětce. Jeden stál 49 Kč.

Další věc z této bílé kolekce jsem si pořídila podtácek pod svíčku je to ten nejmenší, který stojí 39 Kč. Zatím jsem si na něj dala Eos balzámy a jak ho dál využiji zatím nevím. Ale nejspíše na něj dám nějakou kosmetiku.


Jelikož se mi toto bílé provedení věcí z Ikey líbí pořídila jsem si i jeden květináč. Který stál 49 Kč. Je velmi pěkný a elegantní a na okně s Orchideí vypadá dobře.


Další kousek co jsem si tu vybrala jsou tyto malé zimní ubrousky. Jsou na nich vločky a vypadají pěkně. V balení jich je 30 kusů  a stály 20 Kč.


Jak už jsem říkala došly mi čajové svíčky a jelikož jsem nevěděla, že pojedu do Ikey tak jsem si malé balení pořídila v Kiku, kde se cenově vůbec nevyplatí. A tak jsem si samozřejmě tu pořídila balení čajových svíček po 100 kusech, které stojí neuvěřitelných 50 Kč. Bomba, nejlepší cena, kterou můžete za 100 kusů najít.


Koupila jsem si tu i dvě vonné svíčky. Jen dvě protože mám svíček celkem hodně. A ne všechny mi v Ikee vonějí. Vždy když tu jsem tak si beru vanilkovou a jahodovou a ty jsem si vzala i teď. Hoří 25 hodin a stojí 25 Kč. 


A poslední věc a hlavně i věc kvůli které jsem do Ikey jela. Rozbilo se mi zrcátko a tak jsem potřebovala nové. I když se někdy líčím u velkého zrcadla tak stejně potřebuji mít na kosmetickém stolku zrcadlo. A tak jsem si ho musela koupit. Také ho všichni znáte a každý ho má. Stojí 129 Kč.



Tak holky to je pro dnešek vše. Co vy nakupujete v Kiku a Ikee?
Co jste si tam za poslední dobu koupily?

4 komentáře:

  1. Ty květináče a tácek si plánuji koupit dlouho, ale vždy na to zapomenu.
    Bez svíček neopouštím Ikeu :-D

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem je chtěla dlouho a až teď jsem se k tomu dostala :D

      Vymazat
  2. Pekné nákupy, veľmi sa mi páčia tie svietniky, kvetináč a tácka, ja by som tiež také chcela :) a sviečky a zrkadlo sú tiež super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) dlouho jsem po nich koukala :) na stole vypadají velmi pěkně :)

      Vymazat