pondělí 30. listopadu 2015

Paletka očních stínů Nude on nude NYX

Hezké poledne holky,

dnes tu pro vás mám další kosmetickou recenzi. Tentokrát na jednu z paletek, kterou jsem si teď velmi oblíbila a používám ji snad každý den. Je to paletka od Nyxu Nude on Nude.
Její vzhled se mi velmi líbí a má i praktické malé balení, které se vejde do každé kosmetické taštičky.
A navíc máte k očním stínům sladěné i lesky na rty.


Paletka je tedy dvoupatrová. Už z názvu je jasné, že obsahuje nude odstíny, zemitých barev. Jsou zde jak matné barvy tak samozřejmě i třpytivé. Paletka obsahuje celkem 9 očních stínů plus je dole vysunovací šuplíček, kde najdete dva lesky na rty a pěnový aplikátor, který jsem já někde hned vytratila :D, ale stejně jsem ho nepoužívala skoro. Paletka obsahuje i zrcátko, které má ideální velikost.


Všechny stíny jsou velmi dobře pigmentované.
První stín je bělovětělový, který používám přes celé víčko a pod obočí.
Druhý stín je béžově matný, je vhodný na vystínování nadočnicového oblouku, někdy ho používám i na obočí, protože má takovou vhodnou barvu na to mé.
Třetí tmavě hnědý stín je také matný, ten nejvíce používám na stínování a do vnějšího koutku oka.
Další stín je už světle růžový a třpytivý, u něj je pigmentace oproti jiným slabší a proto ho využívám jen do vnitřního koutku oka. Následují odstín je krásně měděný a zase třpytivý. Velmi dobře pigmentovaný.
Další hnědý stín obsahuje jemné zlatavé třpytečky a proto se hůře na oko nanáší. Najdete zde ještě jen růžový stín, ten je trochu tmavší než ten první a je i více pigmentovaný.
Předposlední stín je zlatý třpytivý, můj nejoblíbenější, krásně pigmentovaný a velmi lehce se nanáší. A jsme u posledního stínu světle hnědý třpytivý opět se kvůli třpytkám hůře nanáší, ale odstín je to pěkný.


 Jak jsem už říkala paletka obsahuje dva lesky na rty. Jelikož nejsem leskový typ, tak jsem je jen dvakrát zkusila a od té doby už nepoužila.
Lesky jsou velmi hutné a zalézají mi do vrásek, takže to na rtech nevypadá vůbec pěkně.


První lesk je takový trošku tmavší  měděný spíše až červenohnědý. Druhý lesk je zase velmi světlounce růžový. Typická Barbii růžová barvička :D.


Určitě do této paletky jděte. Je opravdu nádherná, barvy, pigmentace a ty kombinace co se dají vytvořit je něco nevídaného. Je super i díky své velikosti, je to paletka akorát tak do ruky, takže super někam na cestování. Možná bych vypustila ty lesko rtěnky na rty a nahradila je třeba jednou tvářenkou.


4 komentáře:

  1. Nyx zrovna nepatří mezi mou oblíbenou značku. Pár věcí jsem zkoušela, především produkty na rty, ale nijak mi k srdci nepřirostly.

    Maru adventní giveaway o balíček značky Too Faced

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem zkoušela nějaké produkty na rty a nevyhovují mi, ale s paletkou jsem spokojená.

      Vymazat
  2. Pigmentace vypada dobre.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat