sobota 1. října 2016

Me & my umbrella- limitovaná edice Essence

Ahoj holky,
dnes tu pro vás mám limitovanou edici od Essence  Me & my umbrella. Má být prodejná v září a říjnu. Já jí teda u nás zatím neviděla. Tato limitka mě nezaujala, ale vám by se mohla líbit. Jediné co mě zaujalo je konturovací set.


Oficiální popis:
Nová trendová edice "me & my umbrella” tě zve na podzimní procházku v dešti.Kromě deštníku jsou na podzim důležité beauty produkty v odstínech rosewood, karamelu a šedé. V limitované edici určitě nepřehlédni matnou rtěnku s vysokým krytím nebo laky na nehty s matným gumovým efektem podobajícím se holinkám.
Užij si podzim....s Essence!







Tvářenka



                       

Tvářenka je v hezkém podzimním odstínu s reliéfem deštníku.
Cena 95 Kč




Rtěnky

                     

Rtěnky v nude odstínu a temně červené s matným efektem.
Cena 70 Kč



Barva na obočí


                    

   
        

Barevný pudr na obočí s houbičkovým aplikátorem, vyplní mezery v obočí. Ve dvou odstínech pro blondýnky a pro brunetky. 
Cena 75 Kč



Oční stíny



                                                                          

Dva matné oční stíny v barvě vanilky a šedé se sametově jemnou texturou.
Cena 60 Kč



Konturovací set



Konturovací set obsahuje dvě mini tužky s krémovou texturou s rozjasňujícím a konturovacím efektem.
Cena 90 Kč



Konturovací štětec




Pro rozmazávání krémových i pudrových textur.
Cena 90 Kč





Laky na nehty


                                                               
          
                                                           

Laky na nehty v odstínech vanilky, šedozelené, nude a tmavě červené.
Cena 60 Kč


Šablony na nehty



S podzimním designem.
Cena 40 Kč


Líbí se vám tady ta podzimní limitka? Koupíte si něco?



1 komentář:

  1. ty jo teď lituji že jsem si nekoupila tu tvářenku :( , bohužel jsem tu limitku už nikde nenašla :(

    OdpovědětVymazat