pondělí 31. října 2016

Nákupy oblečení Takko, Converse, Vietnamci


Ahoj holky,
dnes tu pro vás mám menší ukázku toho co jsem si v poslední době koupila. Moc oblečení si v obchodech už nekupuji, protože buď toho mám dost nebo si to pořídím přes online nákupy z primarku.

V takku jsem si pořídila dva overaly jeden tedle barevný za 269 Kč.


A druhý bílo černý také za 269 Kč


Na eshopu eobuv.cz jsem si za 1.100 Kč objednala klasické bílé conversky.


Klasické černé balerínky u vietnamců za 160 Kč



Květované slip ony mi hned padly do oka a tak jsem je musela mít cena 200 Kč.


 Ze stránky časnaboty.cz jsem si za 200 Kč objednala tyto tenisky :) Líbí se mi hlavně ta třpytivý špička.


U vietnamců jsem si za 300 Kč pořídila ještě tyto třpytivé slipony :) 


Potřebovala jsem novou černou kabelku a u vietnamců jsem našla tuto za 400 Kč



V Takku jsem si za 120 Kč koupila tyto černé bílé kraťasy na léto :) 


A poslední kus oblečení je také z Takka lehký šedý cardigan za 200 Kč.


Co jste si v poslední době koupily vy?
Nezapomeňte na soutěž která probíhá a zúčastněte se :)

8 komentářů: