pátek 27. ledna 2017

Nákupy na notino.cz II.

Ahoj holky,

dnes jsem si pro vás připravila moje nákupy z notino.cz. Z této stránky objednávám velmi ráda a celkem často. Co vy také tu objednáváte? Každou chvíli tu mají různé kosmetické novinky a i spoustu akcí. Dárků k nákupům.


Jako první jsem si objednala Balzám na rty Carmex tropical. Zatím jsem zkoušela jen klasický kelímkový Carmex original, tak jsem na tento tropický zvědavá. Cena jen 69 Kč. 




O značce Bione jsem velmi slyšela, ale zatím jsem od ní nic nezkoušela. Tak jsem se rozhodla si něco objednat. Vybrala jsem si Bezoplachový kondicionér na vlasy s keratinem. Vypadá zajímavě a stál 67 Kč. Až ho vyzkouším, tak se můžete těšit na recenzi.




Na porovnání bezoplachovému kondicionéru Bione jsem si pořídila ještě jeden a to od značky Delia Cosmetics. Je určen pro poškozené vlasy. Jeho cena je 79 Kč. 




Jelikož značka Delia Cosmetics je pro mě neznámá objednala jsem si i Gelový top coat, který se nemusí zapékat v lampě. Už jsem ho několikrát vyzkoušela, a lak mi s ním vydrží mnohem déle než normálně. Takže ho mohu doporučit. Stojí 69 Kč.



Kneipp sůl do koupele pro duševní rovnováhu tu jsem objednala jen tak a dala jsem ji mamce.
Cena 39 Kč. 


Na notino najdete i kosmetiku Tesori d´Oriente. Tyto produkty vypadají velmi luxusně. Dají se koupit například v drogerii teta.
Objednala jsem si Sprchový gel Hammam cena 69 kč. 



Delia Cosmetics keratinový šampon pro zplihlé a jemné vlasy. Mají ve dvou velikostech já mám tento s obsahem 250ml za 69 Kč, ale mají i 500ml za 109Kč. Šampon má i pumpičku takže je s ním jednoduchá aplikace. 



Konečně jsem se dočkala a měli skladem Biosilk hedvábná regenerační péče.Tato regenerační výživa je určena pro všechny typy vlasů. Obsahuje sice jen 15ml, ale toto balení vám vydrží na dlouho. Pro moje poškozené vlasy je to úžasná věc. Rozhodně objednám další balení. Stačí malé množství do délek vlasů. Vlasy jsou hned lesklejší a vypadají zdravěji. 
Cena 59 Kč.




Na notinu mají i svíčky Yankee candle a to bych nebyla já kdybych si neobjednala aspoň jeden vosk. Objednala jsem si dva a to Cappuccino Truffle a Ginger Dusk.Vosk stojí klasicky 59 Kč. Ginger Dusk mají teď v akci za 49 Kč.




Freeman antistresová pleťová maska vhodná pro všechny typy pleti, hlavně pro pleť unavenou. 
Cena 37 Kč. 




Rimmel Extra Super Lash moje oblíbená řasenka, mohu doporučit. Mě skvěle prodlužuje řasy. 
Cena 68 Kč.




Jelikož jsem spotřebovala masku na vlasy od Kallosu, tak jsem si musela pořídit další. Teď jsem si vybrala 
verzi s arganovým olejem. Balení 1000ml stojí 109Kč. Menší balení má 275 ml a jeho cena je 42 Kč.




Objednáváte z notino? Co jste si objednaly naposled?

7 komentářů:

  1. To je věcí....kosmetiku od Bione chci taky vyzkoušet. A vosky YC jsem včera objednala z oficiálních stránek taky, asi 10 ks :-) Unboxing bude na blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od všeho jsem objednala něco, ale najraději bych objednala mnohem více :D ale nedá se to spořebovat.
      Určitě se podívám :)

      Vymazat
  2. Já si teď taky z Notina objednala Yankee Candle. Dvě malé svíčky a vosk s votivkou. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné věci sis koupila. Kaloos masku chci vyzkoušet už dlouho.
    Giveaway Saloos

    OdpovědětVymazat
  4. Hodně věcí si tedy pořídila a hodně šikovných. Ten balzám na rty bude určitě moc hezky vonět. Joo a děkuji za ten tip na Yankee candle ve slevě :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat