neděle 15. ledna 2017

Ručně vyráběná mýdla MUSK

Ahoj holky,
přeji vám krásný den. To máme ale počasí co? Hrůza, o Vánocích žádný sníh a teď nám pořád sněží.
Dnes jsem si pro vás připravila článek o ručně vyráběných přírodních mýdlech Musk. 
Musk je zkratka pro Mydláreň u slečny Kaplánovej. 

Tato mýdla neobsahují palmový olej ani živočišné tuky. Obsahují jen přírodní složky. Některá mýdla jsou vhodná i pro vegany. Na e-shopu www.musk.sk najdete spoustu mýdel jak designových, tak peelingových, bylinných. 


Dizajnové mýdlo se včelím voskem a citrusovou vůní. 
Mýdlo je velmi hezky barevné. 
Obsahuje kombinaci olivového, ricinového a kokosového oleje. Jelikož obsahuje včelí vosk, tak je mýdlo vhodné i pro citlivou pokožku. 



Z esenciálních olejů obsahuje vůni pomeranče, citronu a mandarinky. 
Mýdlo velmi dobře pění a hlavně voní. Dizajn mýdla mluví sám o sobě. Pěkně vypadá na umyvadle. 
Můžete si vybrat mezi balením v krabičce to stojí 4,50€ nebo v papírovém sáčku za 4,10€.






Obsahuje kombinaci olivového, kokosového a ricinového oleje. Je obohaceno o včelí vosk, proto je vhodné i pro citlivou pokožku. 
Pomáhá ošetřovat a čistit pokožku bez známek podráždění. Chrání přes vysušováním. 
Levandulový esenciální olej působí na člověka uspokojivě. Má příjemnou, jemnou levandulovou vůni. 



Mýdlo obsahuje sušený levandulový květ, který má peelingový efekt. Prokrví pokožku a zbaví ji odumřelých buněk. 
Toto mýdlo jsem používala do sprchy. Velmi krásně voní, a pění. Používala jsem ho ve sprše místo peelingu na celé tělo. Vůně levandule doprovází sprchování a člověk se dobře uvolní. 
Můžete si vybrat mezi balením v krabičce to stojí 4,50€ nebo v papírovém sáčku za 4,10€.
Když chcete mýdlo darovat vypadá lépe v krabičce. 



Tyto mýdla vám mohu doporučit. Já jsem z nich byla nadšená. Krásně vypadají, úžasně voní.
 Znáte je? Zkoušely jste je už?
Jestli ne tak se podívejte na stránku musk.sk 




8 komentářů:

  1. Už jsem o nich slyšela, nevím jestli bych se dokopala používat klasické mýdlo, přeci jsou pro mě pohodlnější sprcháče :-) ale je krásné a moc by se hodilo i jako dárek

    OdpovědětVymazat
  2. Tyto mýdla vypadají opravdu nádherně. Jedno jsem měla v bio beauty krabičce, ale s levandulovou vůní, kterou zrovna moc nemusím a ještě jsem ho nevyzkoušela.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Od začiatku minulého roka sa u nás doma používajú už len ručne robené prírodné mydlá a nemôžeme si ich dostatočne vynachváliť :) Zatiaľ veľká spokojnosť so značkou Mylo a Soaphoria, ale MUSK máme taktiež v pláne vyskúšať :)

    Patrik
    http://www.meshommes.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mylo jsem také zkoušela a byla jsem s ním spokojená. Mýdla Musk mohu jen a jen doporučit :)

      Vymazat
  4. Několik mýdel mám doma taky, ale tyto mají fakt krásný design!
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat