čtvrtek 31. května 2018

Kosmetické nákupy za duben

Ahoj holky,

dnes tu pro vás mám dubnové nákupy, sice trochu s opožděním, ale i tak jsem vám je chtěla publikovat.
Nakupovala jsem v Dm a Rossmannu. Co jste si v poslední době pořídily vy? Jakou drogerii máte nejraději?


Sprchový gel Balea s vůní malin a liči, 18 Kč opravdu krásně voní.




Balea Sprchový gel s vůní lesních plodů, ve výprodeji za 22 Kč.




Gel na holení Balea broskvový cena 38Kč, limitka ale pořád v Dm je dostupná.)




Dove Go fresh antiperspirant v Rossmannu za 25 Kč




Axe Anarchy for her Deodorant v Rossmannu za 35 Kč.




Gliss Kur Oil Nutritive za 50 Kč ve výprodeji v Rossmannu.




Balea Suchý Šampon Sweet Melon cena 58 Kč.




Balea Salz Spray na lehké vlny 40 Kč.




Isana Pleťové ubrousky s černým uhlím cena 20 Kč.




Syoss Maska Ceramide ve výprodeji za 30 Kč v Rossmannu.




Gliss Kur Sprej na barvené vlasy cena 40 Kč.




Lybar Suchý Šampon ve výprodeji za 38 Kč.




Syoss Kondicionér ve spreji na objem vlasů ve výprodeji za 40 Kč.




Isana Hydratační plátýnková maska 20 Kč.




Co jste si pořídily v poslední době vy? Chtěly by jste na nějaký z těchto produktů recenzi?

7 komentářů:

  1. Skvělé nákupy, nejvíce mě zaujaly výrobky od Balei. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. to je nálož produktov :) mám tiež ten sprchový gél malina liči a je úžasný! :) naozaj tá vôňa je ako stvorená na toto horúce počasie :)
    MakeupbyVeo

    OdpovědětVymazat
  3. Ten sprchový gel od Balei s vůní lesních plodů jsem zrovna včera očichávala v DMku a voněl mi snad ze všech vůni ze stejné edice nejvíce, ale nekoupila jsem si ho, protože doma mám dost nevypotřebovaných sprchový gelů. Až je spotřebuji, tak budu opět kupovat voňavoučké sprcháče do zásoby :-D

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  4. Hneď prvý sprchový gél som mala aj ja a fakt krásne vôňa. S ostatnými produktami nemám skúsenosti.
    Budem rada ak si pozrieš aj môj blog: http://lifeforjul.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat