neděle 27. května 2018

Spotřebováno duben

Ahoj holky,

nejdříve bych se vám chtěla omluvit za to, že přes měsíc nevycházely žádné články. Bohužel jsem to časově nestíhala kvůli nové práci, ale teď jsem už zpět a články budou každý týden vycházet. Budu se snažit aby vycházely co nejčastěji. 


Mám v plánu několik recenzí, takže se máte na co těšit. Dnes tu pro vás mám spotřebované produkty za měsíc duben. 




Batiste suchý šampon s vůní třešní mám velmi ráda, už jsem měla 3 balení. Krásně ve vlasech voní po celý den, a hlavně plní službu jakou má. 




Sprchový gel Cien s vůní jahod, tyto sprchové gely z Lidlu mám velmi ráda. Obsahují 500 ml a stojí jen 40 Kč. Tento krásně voněl, sladce po jahodách. Toto velké balení vydrží několik měsíců. A mají i hezký obal. 




Dvě balení pleťových ubrousků z Primarku. Jsou za super cenu, ale moc mi nevyhovovaly, už bych si je znovu nekoupila. 
Odličovací tampony Tip Line, mohu doporučit dají se srovnat i s dražšími. 




Syoss šampon a kondicionér řada Ceramide, tuto řadu mám velmi ráda je pro slabé a křehké vlasy. Vyhovují mi, protože vlasy po nich vypadají zdravější, pevnější a lesklejší. Stačí malé množství, hezky pění a i voní. 




Bioderma Sensibio H2O mohu doporučit, byla jsem s ní velmi spokojená. Nevysušuje pleť, dobře odličuje i čistí. Toto 500ml balení mi vydrželo přes půl roku a to jsem ji používala denně. 




Saloos Kokosový olej, hezky voní po kokosu. Používala jsem na tělo i vlasy. Krásně tělo hydratuje, vlasy po něm nejsou suché, hezky je vyživuje. 




Alpa Amica Suchý šampon, ten jste u mě viděly již po několikáté. Kupuji pořád dokola, střídám se suchými šampony ve spreji. Sice moc hezky nevoní, ale účinkuje skvěla. Navíc cena 40 Kč je víc než příznivá.




Gabriella Salvete Fixační pudr, po prvním balení jsem si ho zamilovala. V akci jsem si koupila další dva do zásoby. Vhodný na mastnou pleť, makeup dobře zafixuje a pleť zmatní. Vydrží tak celý den, takže není potřeba přes den přepudrovávat. 

Voděodolná Řasenka Yves Rocher první řasenka o které mohu říci, že je voděodolná. Vydrží několik hodin v bazénu, oči nejsou rozmazané. Má klasický kartáček, řasy hezky prodlouží i natočí. 




Lak na vlasy Taft zlatý také u mě vidíte po několikáté. Jsem s ním naprosto spokojená, jiný lak na vlasy už nekupuji. Vlasy po něm drží celý den, neslepuje.

Aussie Kondicionér ve spreji vlasy po něm jdou dobře rozčesat. Hezky příjemně voní. Už jsem ho bohužel nikde neviděla. 




Řasenka Avon Super shock mi vždy velmi vyhovovala. Udělala mi krásné výrazné řasy. Teď už ale ne, byla jsem velmi zklamaná. Řasy vůbec neprodloužila ani nezvýraznila.

Eos balzám na rty mentolový na rtech velmi příjemný, hydratuje. Vydrží na několik měsíců. 




Loreal Colorista Washout velmi krásná světle růžová barva. Na blond vlasy chytla dobře, ale hned po prvním umytí vlasů byla dole. Uvítala bych delší výdrž. 




Antiperspirant Nivea limitovaná edice Fresh me up. Hezky příjemně svěže voněl. Účinek nic moc, po dvou hodinách jsem se již potila, takže 48 hodin opravdu neodpovídá. 





Zkoušely jste nějaký z těchto produktů?

1 komentář:

  1. Tento suchý šampon jsem také měla, ale v malém balení. Byl super :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat