pondělí 30. března 2020

Brandnooz Cool Box - Vítáme jaro 2020

Ahoj holky,

po dlouhé době Brandnooz přišel s dalším Cool boxem. Zde najdete jen chlazené potraviny, což je podle mě skvělé. Box přišel perfektně zabalený. Vevnitř byla folie, která udržuje potraviny studené, a byly tam i dva polštářky se zmrzlou tekutinou, které chlad vytvářejí. Takže i kdyby vám box zůstal den na poště nemusíte se o potraviny bát. Když jsem box otevřela všechno bylo hezky studené.


Co box obsahoval? 

Rama kostka másla
Nový výrobek Rama směs rostlinného tuku a másla 10%. V boxu byly dvě varianty, klasická a s mořskou solí. Využijeme k nějakému pečení.
Cena 44,90,-

Jogobella bez přidaného cukru
Obsahuje větší podíl ovoce, neobsahuje přidaný cukr ani sladidla. Vyrábí se v několika příchutích - mango s broskví, jahoda, jablko s hruškou, višeň s třešní. Já jsem v boxu měla variantu jablko s hruškou. Opravdu není tolik sladký, ale chuťově byl dobrý.
Cena 15,90,-

Jogobella Plus
Tato řada je doplněna exotickým ovocem a i lněným semínkem. V boxu jsem měla jahodu a yuzu se lněným semínkem a i borůvkovou variantu také se lněným semínkem.
Cena 14,90,-

Strouhaný Křen
Měl by si zachovat svojí ostrost, jako čerstvě nastrouhaný. Velmi nás tento výrobek zaujal a těšíme se až ho vyzkoušíme.
Cena 49,90,-






Jogurt z jižních Čech bílý
Velké balení, jedná se o jogurt zrající přímo v obale. Kelímek je papírový. Bílý jogurt kupujeme často, dáváme si do něj ovoce nebo med, takže ten se u nás neztratí.
Cena 35,-

Zákys z jižních Čech
Vyrábí se jak neochucený tak v ovocných variantách. V boxu jsem měla klasiku, ale raději bych nějaký ovocný. 
Cena 23,90,-

Skyr drink borůvka
Jedná se o mléčný výrobek původem z Islandu. Nyní přichází s nápojem na jeho bázi, který má stejně jako skyr nižší obsah tuku a vyšší obsah bílkovin než klasické jogurtové nápoje. 
Vyrábí se v příchuti jahoda nebo borůvka. V boxu jsem měla borůvku, což jsem velmi ráda, protože borůvkové jogurty i nápoje máme doma rádi. 
Cena 23,90,-

Tradiční pomazánkové Bruschetta 
Choceňská mlékárna má podle mého názoru nejlepší pomazánková másla na trhu. Nyní přichází s novou ochucenou verzí s příchutí inspirovanou oblíbeným italským jídlem, která kombinuje chuť rajčat, česneku a bazalky. Pro mne jde o absolutní novinku a jsem na ni opravdu velmi zvědavá.
Cena 33,90,-

Kinder Choco fresh
Tyčinky v mléčné čokoládě  spojující mléčnou náplň s lískooříškovým krémem. Už jsem si pár krát koupila a moc mi chutnaly.
Cena 22,90,-

Cool lemon nealko
Kombinace nealkoholického piva a ovocné šťávy. Super určitě na léto, vychlazené hezky ochladí. 
Cena 19,90,-

Garnet Gourmet karbanátek se špenátem a sýrem
Hned jsme vyzkoušeli a opravdu byli moc dobré. Vegetariánská jídla moc nekupujeme, ale tyto se povedli. 
Cena 89,90,-





Vyzkoušeli jste Cool box? Mě se velmi líbil, mohl by být častěji. 



2 komentáře: