neděle 5. dubna 2020

Kosmetické nákupy za únor 2020

Ahoj holky,

vím, že v poslední době jsem se blogu nevěnovala, ale bohužel jsem vůbec neměla čas. Nastoupila jsem do nové práce a nestíhala jsem to, ale teď bych se k tomu chtěla vrátit. Dneska jsem si pro vás připravila nákupy za měsíc únor. 



V drogerii Dm jsem si ve výprodeji pořídila tyto tři Sprchové gely od Dermacolu. Hezky ovocně voní, jeden stál 25,-.




Dále jsem si tu pořídila dvě Pěny na holení od Baley za 30,- a Gel na holení od stejné značky za 40,-. Jedná se o limitované edice, a ty si já vždycky musím pořídit. 





Od Baley jsem si ve výprodeji ještě koupila Tělové mléko s vůní rebarbory a vanilky za 20,- a Tělovou emulzi ve velmi zajímavém balení také za 20,-.




Dále ve výprodeji měli tyto Detoxikační micelární vody od Dermacolu za 35,-, tak jsem si dvě vzala, jednu pro sebe a druhou pro ségru. 




Ještě jsem si tu zakoupila na zkoušku dva Deodoranty od Baley. Jsou bez alkoholu a aluminia. Jeden stál 15,-.





Co mě v Dm velmi zaujalo jsou tyto Kávové peelingy od Baley. Jeden s vůní mandlí a druhý s kokosem. Pytlíček stojí 25,-. 




V Rossmannu jsem si pořídila akorát Pleťové masky od Garnieru. Byly ve výprodeji, tak jsem doplnila zásoby. Jedna stála 15,-




A dokoupila jsem i Pleťové masky od 7th Heaven ty byly ve výprodeji za 20,-. Od této značky jsem si pořídila ještě masku na prsty za 60,-






A to je z mých únorových nákupů vše. Co jste si pořídily vy v poslední době?

Žádné komentáře:

Okomentovat