středa 13. ledna 2021

Hydratační krémy CeraVe

 Ahoj holky,

ráda bych Vám popřála krásný Nový rok, aby tento rok byl lepší než ten předchozí. Aby jsme se vrátily do normálu a doba koronavirová nás už opustila.

Dneska jsem si pro vás připravila recenzi na Hydratační krémy značky CeraVe. Od této značky jsem již dříve zkoušela Hydratační micelární vodu a Čistící pěnící gel a s oběma produkty jsem byla velmi spokojená, proto jsem byla ráda, když jsem měla možnost otestovat i tyto krémy. 

O značce

Kosmetická značka byla založena v roce 2005 v USA. Základní složku této kosmetiky tvoří ceramidy. Dále přidávají kyselinu hyaluronovou, glycerin, mastné kyseliny a cholesterol. Kosmetika CeraVe je vyvinuta ve spolupráci s dermatology a všechny produkty jsou vyrobeny bez parfemace a určené pro velmi citlivou pleť. 



Oba krémy jsou určeny pro suchou pokožku. Tmavě modrý je na obnovu ochranné kožní bariéry s obsahem esenciálních ceramidů a kyselinou hyaluronovou. Světle modrý je je zjemňují, obsahuje 10% urey a také esenciální ceramidy.  Složení krémů je skoro srovnatelné. Oba jsou hutnější, ale do pokožky se vstřebávají velmi rychle. 

Tmavě modrá verze je dostupná ve 4 velikostech balení 177ml, 340g, 454g, 50ml. Světle modrá verze je dostupná ve dvou velikostech balení 177ml a 340g. Výhodnější je určitě pořídit si větší rodinné balení, ale pokud chcete krémy nejdříve vyzkoušet tak je super koupit si malou verzi. Krém s ureou jsem používala na suché paty a lokty, krém byl velmi účinný. 

Produkty této značky neobsahují zbytečné výtažky nebo oleje, navíc se prodávají za skvělé ceny ve velkém množství.


Co jsou to vlastně ty ceramidy, které krémy obsahují?

Ceramidy jsou mastné voskovité lipidy, které tvoří voděodolnou bariéru na pleti a tím jí pomáhají držet vodu a udržovat ji ve správném chodu. Stárnutí oslabuje jejich produkci, proto je pleť sušší a vrásčitější, dehydratovaná citlivá, ale i drsnější. Ceramidy fungují velmi dobře, dostávají se do hloubky pokožky. Hydratují stejně dobře jako ty, co jsou obsaženy v naší pokožce. 


Krémy bych doporučila každému, kdo nemá dostatečně promaštěnou pleť nebo se mu dělají šupinky. Suchých šupinek mě zbavily do týdne při denním používání. 

Dostupné jsou v každé lékárně nebo na eshopu notino.

3 komentáře:

  1. Taky jsem je měla a byly to velmi příjemné krémy.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, taky jsem díky milé Stáně měla možnost vyzkoušet krémíky, a přiznám se, že mi nejvíce vyhovoval ten S Smoothie. ☻ Krásný nedělní večer přeji.

    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat