neděle 6. března 2022

Nákup kosmetiky z Primarku

Ahoj holky,

dneska jsem si pro vás připravila na ukázku kosmetiku z Primarku, kterou jsem si objednala přes online nákupy z Primarku, které jste u mě už dříve pravidelně viděly. Chystám pro vás i recenze na kosmetiku z Primarku. 


Toaletní voda Good vibes only, hezká jemná vůně 50 Kč



Malé vůně do kabelky za 30 Kč



Hřejivá maska 50 Kč, maska dobře prohřeje obličej, je příjemná. 



Čokoládová maska 29 Kč, maska je příjemná, voní po čokoládě a dobře hydratuje. 



Třpytivá slupovací maska 50 Kč



Balmi balzám na rty 60 Kč, je moc příjemný na rtech, dobře hydratuje a navíc i voní. 



Sprchové želé s vůní růže, konzistencí stejné jako mycí želé z Lushe, cena 50 Kč



Detoxikační maska 30 Kč, obličej dobře vyčistí a je příjemná. 


Kosmetiku z Primarku mohu doporučit, vůbec není špatná kvalita stejná jako u produktů z drogerie. 


1 komentář:

  1. Ahoj, přiznám se, že jsem žádnou kosmetiku z Primarku nezkoušela, ani jsem na Václavák nedojela se podívat. Vím, že byly populární vatové tampónky a potom čistící ubrousky, super služba, za málo peněz. Až se tam konečně vypravím, tak ráda okouknu a děkuji za doporučení. Měj krásný den. ☺♥
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat