pondělí 23. května 2022

Víno od bodláků

 Ahoj,

dneska trošku z jiného soudku, nebude se to týkat kosmetiky. Ráda bych vám představila eshop vinoodbodlaku.  Jedná se o rodinný podnik, který kromě eshopu přináší na internet i podcast a blog i víně. 

Na eshopu najdete klasická vína, šumivá vína, ale také vína bez alkoholu. Vína si můžete vybrat podle typu, odrůdy, země, i obsahu cukru. Eshop je velmi přehledný. Pokud se bojíte objednat, že vám víno nedorazí v pořádku, tak se nemusíte bát. Vína přišla v pevné krabici, vše bylo naprosto v pořádku a skvěle zabaleno. Objednávka byla rychle vyřízena. Jako dopravce si můžete vybrat mezi zásilkovnou, ppl a gls. 

Já piji jedině bílé víno a mám raději sladší, takže u mě volba s výběrem byla jasná. 



Pálava výběr z hroznů Stará vinice 

Víno je polosladké, vhodné k dezertům nebo měkkým sýrům. My jsme si ho dali večer, jen tak u filmu a bylo moc dobré. 

Pálava pozdní sběr Harmonia Vini Selection

Ano podle výběru můžete vidět, že jsem milovník Pálavy a je to tak. Pálavu mám moc ráda a domů nekupujeme snad ani jiné víno. Tato Pálava je zase polosladká a vhodná k dezertům. 

Prosecco DOC Treviso Extra Dry

Má luxusní láhev, která se hodí jako dárek. Na oslavách na stole bude vypadat perfektně. Vhodné k mořským plodům, rybě, nebo salátu. Prosecco jsem si vybrala, protože si ráda doma připravuji drink Hugo Spritz. Do toho drinku je hlavní přísada Prosecco, poté bezinkový sirup a perlivá voda. Pokud tento drink neznáte, tak mohu doporučit, hlavně teď v teplých dnech a v létě. Drink je velmi osvěžující. 





Máte rádi víno? Jaké je vaše oblíbené? 

Žádné komentáře:

Okomentovat