čtvrtek 22. července 2021

Boj s úklidem s Mr. Proper

 Ahoj holky,

dneska tu pro vás mám recenzi na Čistící prostředky značky Mr. Proper. Tuto značku každý z nás zná hlavně ze svého dětství, kde jsme vídali reklamy na tyto prostředky s holohlavým pánem.

Já osobně jsem si myslela, že tyto prostředky se už neprodávají, ale omyl tato značka je stále na trhu. A já měla teď možnost vyzkoušet tyto prostředky vyzkoušet. 


Mr. Proper Ultra Power rozprašovač

Jedná se o univerzální čistící sprej, který odstraní až 100% prachu, mastnoty a odolných nečistot. Sprej je ideální na využití v koupelně a kuchyni a téměř na všech typech tvrdých povrchů v domácnosti. Účinně odstraňuje odolné skvrny od mastnoty na nerezových, keramických a skleněných deskách. Odstraňuje nečistoty z kuchyňských dřezů.




Já jsem vyzkoušela hlavně při velkém úklidu koupelny. Sprej jsem použila na umyvadlo, vanu i dlaždičky. Při větších nečistotách doporučují nechat působit 3 minuty. Při klasickém úklidu stačí přípravek nastříkat a poté opláchnout nebo setřít hadříkem. 
Rozprašovač vytvoří hodně pěny, takže ho na jeden úklid nespotřebujete velké množství.
Nastříkala jsem a nechala chvilku působit a spláchla vodou. Umyvadlo i vana se hned lesknou. 

Doporučuji vyzkoušet i na sporák nebo keramickou desku. Já jsem vyzkoušela na keramickou desku a poté hned setřela mokrým hadříkem. Deska byla krásně lesklá a vyčištěná mnohem více než když používám prostředky určené přímo na keramickou desku. 





Mr. Proper Clean and Shine univerzální čistič

Přípravek pro rychlé a snadné umývání podlah a velkých ploch. Jeho složení má bezpečnou hodnotu ph, a tak je vhodné pro širokou škálu povrchových materiálů včetně lakovaného dřeva a laminátů. Účinně odstraňuje různé druhy nečistot včetně mastných a odolných skvrn. 

My máme doma klasickou dlažbu, takže jsem vyzkoušela na ní a za mě spokojenost. Dlažba se hned hezky leskla bez nějaké větší námahy. Prostředek příjemně svěže voní a vůně je cítit delší dobu. 





Znáte tyto prostředky? Zkoušely jste něco od značky Mr. Proper?

Žádné komentáře:

Okomentovat