čtvrtek 1. července 2021

Fotokniha - Tiskarik.cz

 Ahoj holky,

jak si užíváte léto? Já zatím nic moc, většinu času jsem v práci a když mám volno, tak zrovna není moc hezké počasí.

Dneska bych Vám ráda představila firmu a eshop tiskarik. Eshop je zaměřený na výrobu fotoproduktů. Konkrétně si zde můžete nechat vyrobit fotokalendáře, fotoknihy, fotoobrazy, fotohrnky. Samozřejmě si zde můžete i nechat udělat fotografie a to konkrétně rozměry 20x30cm a 30x40cm. Pokud Vás nic z toho nezaujalo, tak vám sdělím ještě něco dalšího a to, že na stránce si můžete vytvořit Milníkové kartičky a to buď těhotenské a nebo pro vaše miminko od narození až do 1 roku. 

Milníkové karty jsou super věc ať už jako dárek pro nastávající maminku nebo i pro vás pokud jste těhotná nebo již miminko máte. Kartičky využíváte při focení fotografií a máte, tak velmi hezkou památku. 

A poslední věc, co mě velmi zaujala je Svatební portál , věc v které se vyžívá ráda každá žena a to je plánování svatby. Můžete si zde nechat vyrobit svatební oznámení, obálky, pozvánky ke stolu, jmenovky na stůl, uvítací kartu, svatební knihu, svatební knihu, magnetku a mnoho dalších. Všechno ve velmi krásných designech, takže až já budu plánovat svojí svatbu, tak už mám jasno, kde si tyto věci nechám vyrobit. 


A teď konkrétně jdeme na věc, kterou jsem si na této stránce nechala vyrobit já. Jedná se o Fotoknihu Exclusiv lay- flat. 




Fotokniha je vytištěná na papíru vysoké kvality. Všechny fotky jsou moc krásné a já jsem velmi spokojená. Nechala jsem si jí udělat jako památku na společnou dovolenou s rodiči. 

Vybrala jsem si motiv Colorful, pokud se vám tento barevný motiv nelíbí, na stránce najdete samozřejmě i další. 



Velikost je 28x21 cm, já si nechala udělat 20 stránek za cenu 1.039,- pokud by to pro vás bylo málo, můžete si samozřejmě stránky přidat celkem max. 52 stran.



Rozložení fotek už máte u fotoknihy připravené, ale můžete si ho změnit klidně podle sebe. K fotkám můžete přidávat i text, a tak si udělat vtipné poznámky. 

Program ve kterém si daný produkt tvoříte vám i sdělí, že má fotka špatnou kvalitu a tak se nemusíte bát, že by fotky byly rozmazané. 

Nemusíte se bát, že budete dlouho čekat než vám objednávka dorazí. Jsou velmi rychlý při výrobě, takže za pár dnů máte vaši fotoknihu nebo jiný produkt doma.



A poslední věc o kterou se s vámi musím podělit je balení. Fotokniha mi přišla krásně zabalená s nápisem vzpomínky. Takže pokud ji chcete někomu nechat vyrobit jako dárek, nemusíte už vymýšlet žádné dárkové balení, protože toto je velmi hezky povedené. 


Znáte tento eshop? Nechaly jste si někdy vytvořit fotoknihu nebo jiný fotoprodukt? 

2 komentáře:

  1. Nechala sis udělat krásnou fotoknihu. Taky jednu mám a je to skvělá vzpomínka. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat