pátek 4. března 2016

Glanc box 2


Ahoj holky,

dnes mi přišel Glanc box, na který jsem se těšila. První box co byl jsem si nestihla objednat a litovala jsem toho pak. Tento jsem objednala hned jak jsem ho viděla a nelituji toho. Jsem s boxem spokojená a ráda produkty vyzkouším. 



Domestos Power 5, účinná prevence tvorby vodního kamene, udržování povrchu toaletní mísy s dokonale blyštivým leskem a dlouhotrvající vůní. V boxu byl buď vůně Ocean a nebo Lime. Já tu měla vůni Ocean a jsem za ni ráda.
cena: 54,90,- novinka měsíce únor


Univerzální čistící ubrousky Savo, vhodné pro rychlý a snadný úklid kdykoliv a kdekoliv. Neobsahují chlor. Čistí a dezinfikují všechny povrchy od bakterií. S vůní levandule. Na ty se těším až vyzkouším.

cena: 54,90,- novinka měsíce leden


Soft and oils Silan, nová řada aviváží. Voní po růži, vůně je jemná a příjemná, obsahuje esenciální oleje. Ty jsem ještě nikde neviděla, ráda zkouším nové aviváže.

750ml cena: 69,90,- novinka měsíce únor


Zubní pasta Zendium, šetrná péče pro nejchoulostivější ústa. Obsahuje enzymy a proteiny. Nedráždí citlivější zuby. Posiluje zubní sklovinu.
cena: 105,-


Detoxikační a ochranný pleťový krém Dermacol, aktivuje obnovu poškozené pleti, vyživuje ji, zklidňuje podráždění a udržuje přirozenou barvu. Zabraňuje předčasnému stárnutí pleti.
Tento krém mi udělal největší radost, zrovna jsem si nějaký dražší krém chtěla pořídit, tak teď začnu zkoušet tady ten.
50ml cena: 329,-


Poslední věc z balíčku Sprchový gel Yves Rocher, s vůní verbena. Krásně voní a tato značka mě v boxu velmi překvapila.
200 ml cena: 175,- novinka měsíce únor


Tak to je holky vše co v Glanc boxu bylo. Já jsem s produkty spokojená. Produkty mají hodnotu 793 Kč.
Co vy objednaly jste si boxík? Jste s ním spokojené?

2 komentáře: