sobota 10. února 2018

Akamuti Kokosový olej


Ahoj holky,
nejdříve bych se vám chtěla omluvit, že teď články vycházely velmi nepravidelně. Bohužel jsem skoro všechen čas trávila v práci a když jsem byla konečně doma, tak jsem byla ráda, že si mohu odpočinout a taky něco samozřejmě udělat doma.

Ale nebojte vynahradím vám to. Budu se snažit o to, aby vycházely aspoň 2 články za týden.

Tak a teď se pojďme již podívat na to, co jsem si pro vás dnes připravila. Bude to recenze na Kokosový olej značky Akamuti. Pro většinu z vás bude tato značka neznámá, tak jako byla pro mě. 


Značka Akamuti
Je přírodní ručně vyráběná kosmetika z Afriky. Rodinná firma Akamuti zakládá svůj koncept na přírodní léčbě využívající rostliny a stromy. Výrobky značky Akamuti jsou vyráběny ručně a použité suroviny jsou v té nejvyšší kvalitě.
Akamuti se také pyšní oceněním Beauty Award 2011, které uděluje časopis The Green Parent a oceněním Beaty Award 2010, které značce udělil časopis The Natural Health.
Firma si zakládá na etickém přístupu a zodpovědnosti k planetě a životnímu prostředí, s tím také souvisí holistický způsob života včetně stravování a trvale udržitelné pěstování rostlin i stromů. Není proto divu, že nakupují suroviny, které podléhají etickému i Fair Trade obchodu, který podporují. 
Je za studena lisovaný a proto si uchovává všechny skvělé vlastnosti a nejvyšší kvalitu. Krásně voní po kokosu a je bíle zabarvený. Můžete ho použít k ošetření celého těla. Do pokožky se velmi rychle vstřebává, ale nemusíte se bát pokožka není vůbec mastná. Tělo poté hezky voní po kokosu. Takže pokud máte suchou pokožku je olej přímo stvořený pro vás.



Kokosový olej se dá použít i na vlasy jako maska, kondicionér, na suché konečky. Několikrát jsem použila na celé vlasy, nechala 30 minut působit a poté umyla vlasy šamponem. Vlasy mám poté hezky lesklé, ale ne mastné. Jsou vyživené a nevypadají tolik zničeně. Dodává vlasům minerály jako je hořčík, draslík, vápník a železo. 

Můžete po použít i při vaření a pečení, ale to jsem já zatím nevyzkoušela. 




Můžete si ho objednat na stránce bionatural.sk ,buď tento jako mám já, který má 50g a stojí necelých 5 euro, nebo 175g za necelých 9 euro.
Do Čr zasílají pomocí DHL za 5,10 eur a nebo na zásilkovnu za 3,40 eur. Já si balíček nechala zaslat na zásilkovnu a vše proběhlo v pořádku. Balíček přišel hezky zabalený.





Znáte tuto značku? Zkoušely jste od ní nějaký produkt?

Žádné komentáře:

Okomentovat