sobota 17. února 2018

Nákupy z Ebay 3

Ahoj holky,

po pár měsících tu máme zase nákupy z Ebay již 3. Chtěla jsem vyzkoušet nějaké kosmetické produkty, tak je tu dnes v krátkosti uvidíte a poté se můžete těšit na recenzi. K některým produktům jsem dohledala odkazy, takže je máte přiložené. Je možné, že cena bude vyšší než za kterou jsem věc kupovala já. 



Černé pasky na nos, 10ks za 20 Kč, což se cenově nedá srovnat s pásky co se prodávají u nás. Zatím jsem použila jen dvakrát, ale jsem velmi překvapená, že opravdu něco vytáhnou. 




Konturovací tyčinka, vypadá jako od značky Nyx, ale nese název Ubub. Zatím jsem nezkoušela, cena byla 40 Kč. 




Báze pod makeup, má velmi podobný obal jako báze od Maybelline. Cena 25 Kč.




Krém na ruce ve tvaru banánu značka Bioaqua, podobný krému od Tony Moly. Celkem ruce hydratuje, opravdu voní po banánu. 
Cena 20 Kč.




Krém na ruce ve tvaru manga, nezkoušela jsem. Cena 30 Kč. 




Platíčko náušnic s perličkami různých velikostí 20 Kč.




Kryt na telefon Samsung J3 s mandalou 30 Kč.




Plátýnková maska Bioaqua s černým uhlím, 20 Kč.




A nakonec ještě jeden kryt na telefon také s mandalou za 30 Kč. 



Nakupujete na Ebay? Zkoušely jste nějakou kosmetiku?

7 komentářů:

  1. Já kupuji hlavně na Ali, ale kosmetiku jsem zatím nezkoušela. Jsem zvědavá na recenze. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Naušnice se tam dají sehnat super, taky už mám vyzkoušené :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Docela by mne zajímalo, jestli dekorativka fakt funguje a drží :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  4. Ty perličkové náušnice mám také a jsou skvělé , navíc za ty peníze :-)

    OdpovědětVymazat