neděle 18. února 2018

Fytofontana- Sérum s kmenovými buňkami na intenzivní hloubkovou regeneraci

Ahoj holky,

dnes tu pro vás mám recenzi na jeden luxusní produkt od značky Fytofontana. Jedná se o Sérum s kmenovými buňkami na intenzivní hloubkovou regeneraci.
Nikdy jsem žádné takové sérum nepoužívala, jen vždy krémy, ale po používání tohoto produktu jsem velmi spokojená.



Sérum obsahuje:
  • TrioStem3 Complex,
  • Peptidy, Peptapeptid - zmírňují svalové kontrakce a redukují mimické vrásky. Acetyl-hexapeptid, Heptapeptid brání vzniku SNARE komplexu.
  • Tripeptid-10 Citrullin, Tripeptid-1, Pseudoalteromonas Antartica fermentovaný extrakt - zlepšují strukturu kolagenových vláken a podporují produkci kolagenových i elastinových vláken.
  • Kombinace homarinu-HCI a Erythritolu - reguluje proudění vody v pokožce, hydratuje v bazální membráně i ve škáře.
  • Hydlolyzovaný mléčný protein - přispívá k vytváření podmínek pro metabolickou rovnováhu mazových buňek.
  • Kyselina Hyaluronová - udržuje přirozenou vlhkost, zvyšuje vláčnost a objem pokožky

Balení je velmi luxusní. Celé je ve zlaté barvě, což působí elegantně a draze. Je vidět, že si při výrobě dali záležet. A už to se mi líbí, protože sérum vypadá na stole jako skvělý doplněk.




Já osobně trpím na suchou pleť a proto používám hydratační krémy. Vždy jsem s nimi byla spokojená a připadalo mi, že mám pleť opravdu hydratovanou. Ale po použití séra již vím, že to tak nebylo. Až s tímto produktem je moje pleť hydratovaná.

Barva séra je lehce nazlátlá. Konzistence není ani tekutá ani hustá, takový hezký střed. Dobře se na pleti aplikuje. Do pleti se vstřebá za chvilku a poté se můžete nalíčit. Pleť po séru se nijak nelepí, vlastně to vypadá jako kdyby jste nic nepoužily. Ale pleť sama ví, že ano. Pleť je hydratovaná po celý den i v tomto zimním období. Nemám ji již vysušenou jako dříve.

Sérum působí i proti vráskám, takže ho můžou používat i vyšší věkové kategorie. Můžou ho používat jak ženy, tak i muži.

Doporučuji přípravek používat dvakrát denně na suchou vyčištěnou pokožku. Po delším používání jsem již aplikovala jen jednou denně.

Produkt obsahuje 30 ml, což je celkem málo, ale nemusíte se bát. Na jedno použití stačí jedna malá pumpička,takže vám sérum vydrží na dlouhou dobu.

Můžete ho sehnat například v Dr.Max nebo na krasa.cz , ale samozřejmě i na jiných eshopech.

Cena produktu je do 600 Kč.



Znáte značku Fytofontana? Použily jste nějaký produkt? 

2 komentáře: