čtvrtek 16. června 2016

Kosmetické nákupy za Květen


Ahoj holky,
dnes tu pro vás mám kosmetické nákupy za měsíc květen. Omlouvám se, že vydání tohoto článku trvalo déle. Snad vám to nebude vadit. Koupila jsem si jen 17 produktů což je na někoho málo, ale na někoho hodně. Já mám teď celkem zásoby všeho, takže už moc nakupovat kosmetiku nebudu. 


V Rossmanu jsem si koupila Šampon od Gliss Kuru za 50 Kč. V akci tu měli poslední deodoranty od Garnieru, nikde jinde už jsem je neviděla jeden stál 20 Kč. Od Syossu jsem si pořídila Masku pro lesk vlasů za 90 Kč. Pár krát jsem jí už použila a vlasy po ní vypadají opravdu skvěle.




V Dmku jsem si koupila Vlasové suflé od Schwarzkopf pro objem vlasů za 150 Kč. Produkt jsem vyzkoušela zatím dvakrát, ale nepřijde mi, že by dělal nějaký objem. 

Zde jsem si koupila taky ještě jednu Masku na vlasy od Syossu tentokrát
 pro barvené vlasy v akci za 60 Kč.




Při klasickém nákupu v Tescu jsem zahlédla akci na Balzámy Baby lips tak jsem hned vzala dva jeden pro vás do příští soutěže. Jeden stál jen 25 Kč.




V tetě jsem si pořídila můj oblíbený Makeup Maybelline Affinimat, který se nejspíše už přestal prodávat,což mě štve, protože makeup je opravdu skvělý. Stál mě 50 Kč. 

Na léto jsem si tu vybrala Tvářenku Miss Sporty zlevněnou jen na 10 Kč.




Sprchový gel od Adidasu tu ve slevě stál 25 Kč tak jsem si hned jeden musela vzít.
 A za 50 korun měli Tělové mléko od Fa




V Rossmanu jsem si pořídila Odlakovač na nehty s Acetonem pro odlakování gel laků za 35 Kč.

Chtěla jsem vyzkoušet Pásky na nos od Rival de Loop, tak jsem si je konečně pořídila za 40 Kč.




A poslední tři produkty, které jsem si koupila v tomto měsíci. Jako první jsem si koupila Tělové mléko s oleji od Garnier za 159 Kč. Velmi se mi líbí balení s pumpičkou. V akci jsem narazila na Sérum na vlasy od Schwarzkopf Essence Ultime za 55 Kč. A poslední produkt co jsem si koupila je Noční krém od Dermacolu. Krabičku od krému jsem již vyhodila, ale byla také celá růžová. 
Stál 99 Kč.


Tak to je z kosmetických nákupů za květen už vše. Co jste si pořídily vy holky?

5 komentářů:

  1. Skvělý nákupy ty jo :) Baby lips za 25? škoda že už nejsem v Praze! :D
    eL

    OdpovědětVymazat
  2. ODlakovač od Isany mám nejradši, kupuju si ho nejčastěji. Jsem zvědavá, jak budeš spokojená s těma páskama, já si koupila pásky Balea a nedělaly vůbec nic :(

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné věci sis pořídila. :)

    OdpovědětVymazat