úterý 2. srpna 2016

Parfémy Esentis

Ahoj holky,
dnes tu pro vás mám recenzi na parfémky Esentis, které najdete na stránce www.esentis.cz.
Na stránce najdete parfémy jak pro muže tak pro ženy. Jsou v minibalení, které má 22 ml, proto je vhodné do kabelek a i na cesty. Nebo do letadla.




Firma Esentis dělá vůně, které jsou inspirované drahými a oblíbenými parfémy. Na stránce najdete například vůně inspirované značkou Chanel, Armani, Dior, Versace,YSL apod.
Sortiment se pořád rozšiřuje a přibývají nové a nové vůně.
Vůně mají klasický rozprašovač, ne kuličku jako většina malých vůní.
Výdrž vůně opravdu není na celý den, ale kvůli velikosti ji můžete mít stále u sebe a použít kdykoliv chcete.  Každý flakonek vůně má svojí papírovou krabičku. Každá vůně má jinak barevné víčko i samotná vůně ve flakonku je jinak barevná. Takže se nemusíte bát, že by jste je od sebe nerozeznaly.




S firmou Esentis jsem velmi spokojená. Komunikace byla skvělá, doručení rychlé.
Jeden parfémek stojí 90 kč, ale vždy mají na některý parfém akci a ten je trošku levnější.

Jako první jsem si vybrala parfém číšlo 78 inspirovaný Versace Bright Crystal. Vybrala jsem si ho proto, že tento parfém vlastním v originálu a chtěla jsem posoudit vůně a srovnat je.
Vůně voní opravdu hodně podobně jako originál, což je podle mě skvělé. Aspoň sebou teď všude nemusím tahat velké flakon parfému, ale stačí mi tato miniaturka.




Jako druhý jsem si vybrala parfém inspirovaný Calvin Klein Eternity Now číslo 179. Tento parfém nemám, takže nemůžu posoudit jestli voní aspoň trochu stejně. Ale mě se jeho vůně velmi líbí.




Tak to je pro dnešek vše. Znáte tyto parfémky? Máte nějaký?
Já jsem s nimi velmi spokojená.

2 komentáře:

  1. Takovéhle minibalení parfémku by se mi hodilo :) Musí vonět nádherně :)

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovědětVymazat