sobota 3. září 2016

Brandnooz box Srpen

Ahoj holky,
dnes tu pro vás mám rozbalení srpnového brandnooz boxu a ukázku novinek co obsahoval.




Pedro Dezertíky a Medvědi na jahodách
Pedro bonbony jistě každý zná, ale tyto jsou srpnovou novinkou.
Jsou velmi dobré, ovocné. Vhodné pro děti. Skvělé je, že neobsahují palmový olej.
80g stojí 14,90,-



Lorenz Monster Much
Křupavá pochoutka ve tvaru duchů. Balení je mini takže vhodné pro děti když nechcete aby snědly velké množství brambůrků.
Balení 20g stojí 9,90,-



Racio cornies s medvědím česnekem
Novinka měsíce červenec, tyto cornies mám velmi ráda, ale tato česneková verze mi bohužel nechutná.
115g stojí 21,90,-



Opavia Zlaté ovesné
Opavia sušenky mám ráda a tak mě tyto překvapily. Jsou zářijovou novinkou.  Seženete je i ve verzi s jablky.
Obsahují 38% ovesných vloček a celozrnnou mouku.
Vcelku mi chutnaly, ale znovu je mít nemusím. 
Cena 29,90,-



Emco Tyčinka 100% ovoce
Tyčinka, která obsahuje 100% ovoce, je bez lepku a s minimem tuku. Novinka měsíce červenec.
K dostání ve třech příchutích jahoda, meruňka a lesní ovoce. Já v boxu měla právě lesní ovoce a moc mi tyčinka chutnala. 
Stojí 19,90,-



Nestlé Kit kat
Klasická tyčinka Kit kat. Žádná novinka. Všichni ji znají. 
Cena 12,90,-



Kotányi Citron a máta
Směs pro přípravu lehkého dipu. Vhodné smíchat s jogurtem či smetanou. 
Tuto verzi asi nevyužiji a tak podaruji.
cena 17,90,-



Tranquini
Věc co mě v boxu hned zaujala podle obalu a i proto, že jí vůbec neznám.
Nápoj, který zmírňuje stres, zvyšuje soustředění a umožňuje příliv pozitivní energie.
Ochutnala jsem, když jsem byla unavená a vystresovaná v práci. A mohu říci, že opravdu nějaký účinek to má. Hned jsem se cítila lépe. Nebyla jsem tolik unavená a hned jsem se pustila do práce naplno.
Až uvidím v obchodě musím pořídit.
250ml 35,90,-



Hamé easy sandwich s tuňákem
Pomazánka vyrobena na bázi rostlinných olejů, je bez lepku.
Má skvělé znovu uzavíratelné balení.
100g stojí 26,90,-



Toma nádech okurky a limety
Nová příchuť neslazené vody toma. Velmi dobrá vychlazená, osvěžují. 
1,5l stojí 14,90,-



Mirinda hrušková
Nová příchuť měsíce červen, obsahuje 4% ovocné šťávy. Docela mi chutnala, hlavně vychlazená.
500ml stojí 21,90,-



Tak co holky byly jste spokojené s tímto boxem? Já celkem ano, ale rozhodně není jedním z nejlepších.
Nezapomeňte ještě stále si můžete objednat nový GLANC BOX teď už ve fialové krabici. Já už mám objednáno.

4 komentáře:

  1. Zdá se mi, že se s hodně produkty opakují a je to čím dál horší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teda ještě tyto produkty v žádném z minulých boxů neměla.

      Vymazat
  2. Zlaté sušenky miluji, ty ovesné si musím pořídit :)

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat