středa 14. prosince 2016

Tipy na kosmetické dárkové balíčky

Ahoj holky,

jelikož už příští sobotu máme Štědrý den, připravila jsem si pro vás ukázku dárkových kosmetických balíčků, které mě zaujaly na eshopu notino.cz
Třeba vás na poslední chvíli ještě inspiruji a nějaký dárek doobjednáte.


První pomoc pro dokonalý účes

Notino První pomoc pro dokonalý účes skvělý způsob, jak rychle zkrotit vlasy
Sada obsahuje: vyživující olej pro všechny typy vlasů Matrix Biolage Exquisite 92 ml + suchý šampon pro objem a lesk Batiste 50 ml + kartáč na vlasy Dessata Original Bright Mini Bronze + gumička do vlasů HH Simonsen Hair Bobbles Violet 3 ks.
Tento balíček mě velmi zaujal a olej od Matrix mohu jen doporučit.
Cena 479 Kč

L'Oréal Paris Volume Million Lashes

L'Oréal Paris Volume Million Lashes kosmetická sada I.

Sada obsahuje: řasenku pro objem a dvoufázový odličovač očí. Oba produkty jsem zkoušela a jsem s nimi spokojená.
Cena: 343 Kč


Dermacol Aroma Ritual kosmetická sada II.
Řadu Aroma Ritual miluji takže tu nesmí chybět. Moje nejoblíbenější vůně je belgická čokoláda.
Tento set obsahuje Sprchový gel, tělové mléko a tělový peeling.
Cena 209 Kč




Garnier Skin Cleansing kosmetická sada I.

Hezká sada pro maminky. Denní krém plus Micelární voda.
Cena 259 Kč


EP Line Disney Princezny dárková sada
Kazetka pro holčičky, které milují princezny.
Sprchový gel plus hřeben.
Cena 349 Kč



Lip Smacker Coca Cola Mix kosmetická sada V.
Oblíbené příchutě nápoj: coca cola, coca cola cherry, sprite, fanta,  fanta grep a fanta orange.
Cena 379 Kč


Už máte všechny dárky nakoupené a zabalené? 
Co si přejete k Vánocům? 

Žádné komentáře:

Okomentovat