úterý 31. ledna 2017

Lednový wishlist novinek z notino.cz

Ahoj holky, 

minule jste mohly vidět mojí objednávku z notina. A jelikož z notina objednávám velmi ráda, tak jsem hledala nějaké nové věci, co tam mají. Pár jich mě zaujalo a skončily v tomto lednovém wishlistu.
Na věci vám dám rovnou i odkaz, aby jste se na ně mohly podívat, kdyby vás také zaujaly. 



1. Sada makeupů cover Dermacol- kdysi jsem tento makeup měla, ale nepamatuji si už odstín. V této sadě je 5 odstínů (208,212,213,215,221) skvělé na vybrání toho pro vás. Nebo vhodné pro míchání. 
Makeupy jsou velmi krycí proto stačí malé množství přidat do makeupu co používáte. 
Tato sada stojí 393 Kč.


Dermacol Cover kosmetická sada I.

2. OPI Breakfast at Tiffany´s Party Petites- set obsahuje dva laky  Bubble Bath 3,75 ml + The Thrill of Brazil 3,75 ml. Jsou to miniatury, ale velmi se mi líbí. 
Cena  289 Kč
OPI Breakfast at Tiffany´s Party Petites kosmetická sada II.
3.Balzám na rty Makeup revolution - nejsou to kuličky jako eos ,ale jsou podlouhlé. Mají 5 příchutí malinu, jahodu, mentol, vanilku a borůvku. 
Cena 109 Kč.


Makeup Revolution I ♥ My Lips balzám na rty


4. Vaseline tělové mléko-s kakaový máslem. Od této značky jsem vždy chtěla vyzkoušet balzám na rty a tělové mléko. Takže tento produkt tu nesmí chybět.
Cena 89 Kč



Vaseline Intesive tělové mléko pro suchou pokožku



5.InvisiBobble Original Secret Garden- klasické gumičky jen v nových barvách. 
Cena 81Kč.

InvisiBobble Original Secret Garden gumička do vlasů 3 ks 2


Objednáváte z notina? Co jste si naposled objednaly? 

6 komentářů:

  1. Na Notinu mají spoustu bezva věcí ale nikdy jsem si nic neobjednávala. Z tvé objednávky mě zaujaly laky a balzám. Invisi bobble gumičky mám taky a jsou bezvadný :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  2. Ja by som brala tie opi laky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten balzám na rty vypadá dobře :) a ta gumička by se mi taky hodila :D

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  4. Wow OPI by som okamžite zobrala

    Pozývam ťa na valentinsku súťaž.

    OdpovědětVymazat