úterý 7. února 2017

Kosmetické nákupy za měsíc prosinec a leden


Ahoj holky, 

dnes jsem si pro vás se spožděním připravila kosmetické nákupy za měsíc prosinec a leden. Moc tady toho není i když je to za dva měsíce. Ale v prosinci jsem kupovala především dárky pro všechny ostatní, ale to každá z vás. Proto jsem nákupy sloučila dohromady.


Při nákupu jídla v Kauflandu jsem se šla podívat do kosmetické části a v akci tam měli Olej na vlasy od značky Bione jen za 20 Kč hned jsem si ho musela vzít.




Dále jsem si tu pořídila moje dva nejoblíbenější sprchové gely od Dermacolu z řady Aroma Ritual. Vůně vodní meloun a belgická čokoláda. Jeden stál 30 Kč.




V drogerii dm jsem si koupila set Krému na ruce a Mýdla na ruce s krásnou ovocnou vůní. Set stál 100 Kč.




V Tetě mě zaujaly produkty značky Tesori d´Oriente. Produkty mají krásné obaly, vybrala jsem si pěnu do koupele za 80 Kč.



V tetě jsem si v akci koupila Šampon na vlasy od Syossu. Jak jste si mohly všimnout šampony a kondicionéry od Syossu kupuji docela často. Pokaždý jiný, ale všechny obsahují keratin.
Tento jsem ještě neměla, ale brzy na něj přijde řada a začnu ho používat. Stál 60 Kč což je za šampon o obsahu 500ml skvělé.




Když jsem tu byla přihodila jsem do košíku Balzám na vlasy od Gliss kur za 38 kč.




Tři produkty jsem si objednal z benu lékárny. Objednala jsem si Antiperspirant Driclor za 243 Kč.
Biodermu Sensibio H2O 500 ml za 399 Kč a Bioderma Sébium H2O 250ml za 304Kč.




V Rossmanu jsem si v akci koupila další produkt od značky Syoss a to Kondicionér také za 60 Kč.




Druhý produkt z Rossmanu Kůra pro regeneraci vlasů od Gliss kur za 62 Kč. Také byla v akci.




Do košíku jsem tu přihodila Deodorant od FA s ovocnou vůní za 25Kč.




U pokladen měly Šumivou tabletu do vany od Kneippu za 20 Kč tak jsem si také jednu vzala.




Poslední týden v lednu jsem si v drogerii Teta koupila Šampon a Kondicionér od Gliss kur z řady Winter Repair. Každý stál 38 Kč.




A poslední produkt z těchto kosmetických nákupů je ještě jeden Kondicionér tento je od DOVE z řady regenerate nourishment. Stál 40 Kč, už jsem měla šampon a byla jsem s ním spokojená.




Co jste si v poslední době koupily vy? Kupujete produkty když jsou v akci do zásoby nebo ne?

4 komentáře:

  1. Super nákupy :) Značku bione som si v poslednej dobe obľúbila aj ja :)

    OdpovědětVymazat
  2. O tom oleji od Bione jsem už také přemýšlela :)

    eLblog

    OdpovědětVymazat