sobota 4. března 2017

Garnier Pure Čistící peeling 3v1

Ahoj holky,

dnes tu pro vás mám recenze na Čistící peeling 3v1 pure od Garnier.


Speciální čistící peeling 3v1  spojuje účinky čistícího gelu, peelingu i pleťové masky. 
Garnier Pure je vyvinut pro smíšenou až mastnou pleť, jenž je náchylná k tvorbě nedokonalostí, lesku a rozšířených pórů. 
Skvěle vyčistí pleť a eliminuje vytváření černých teček.  Konzistence je hustší spíše krémová připomínající jíl. Přípravek má čistě bílou barvu s drobnými modrými zrníčky. 
Voní svěže a příjemně. Je určen pro smíšenou až mastnou pleť náchylnou k tvorbě nedokonalostí. Bojuje proti lesku, rozšířeným pórům a odumřelým buňkám, které se hromadí na pleti. 




Obsahuje pemzu, která odstraňuje odumřelé buňky a jíl, ten absorbuje přebytečný maz a pleť zklidňuje. 



Použití:
1.Čistící gel gel není tak úplně gel,obsahuje čistící zrníčka,a tak by se prý neměl používat každý den.Ale na přebalu přípravku stojí-masku používat každý den.Já tedy přípravek používám každý druhý den.Maska se aplikuje na navlhčený obličej.Ve spojení s vodou vytvoří gel pěnu.Smývání je trochu obtížnější než u klasického gelu,ale není to žádná katastrofa.Gel krásně zbaví pokožku mastnoty.

2.Peeling
 se má podle návodu na obalu vmasírovat krouživými pohyby na čelo,nos a bradu.Je  doporučeno denní používání,což je dle mně přehnané.Peeling se má aplikovat na suchou pleť.Já osobně peeling  tento peeling používám jednou za měsíc a celkem mi vyhovuje.Krásně zbaví mastnoty.


3.Masku doporučuje výrobce aplikovat 2-3 krát týdně. Já bych doporučovala jednou týdně.Maska nijak nevoní,takže nic moc.Maska po cca 3 minutách zaschne a stáhne pokožku.Po masce jsem měla obličej dost vysušený,takže doporučuji potom namazat obličej krémem.Tento produkt používám spíše jako masku na pleť, jednou do týdne nebo někdy i párkrát do týdne, záleží na mé pleti. Stačí doopravdy malé množství produktu. I s malým množstvím se maska rozetře všude po pleti. Masku si nechávám 15 minut na pleti a potom pleť umyji teplou vodou. Teplá voda má lepší účinky na pleť pokud se jedná o černé tečky. Pleť je hebká, a jemná. Musím uznat, že maska jde trošku hůř umýt. Ale jinak jsem s maskou spokojená.

Obsahuje 150 ml a na eshopu notino.cz si ho můžete objednat za 95 Kč. 


Zkoušely jste tento produkt? 

10 komentářů: