pondělí 26. června 2017

Spotřebováno za duben a květen

Ahoj holky,

dnes tu pro vás mám klasické spotřebováno po dlouhé době. Tyto produkty jsem spotřebovala v měsíci duben a květen.



Broskvový šampon od Isany limitovaná edice stál jen 25 Kč, ale vůbec mi nevyhovoval. Velmi hezky voněl, ale to je všechno.
Nedoporučuji. 



Kondicionér HS velké balení  za skvělou cenu. Vyhovoval mi, vlasy po něm byly uhlazené a lesklé.




Kokosová pěna do koupele z Kauflandu, balení má 1litr a stojí 40 Kč. Hezky příjemně voněla, dělala hodně pěny. Pokožka po ní byla hydratovaná.




Gliss kur šampon ultimate resist, s keratinovým komplexem. Vlasy po něm vypadaly zdravější, a vyživené. Konečky se tolik netřepily. Koupím si další balení.




Spotřebovala jsem další balení mého oblíbeného krajkového pudru od Dermacolu ještě v tom starém balení teď už má nové, lepší.




Tento lak od Taftu mohu jen a jen doporučit. Je to mé několikáté balení. Nelepí, dobře drží.




Sprchový gel Dermacol Aroma Rituals belgická čokoláda.Nádherně voní po čokoládě a pomeranči.




Saloos bio tělový peeling čokoláda, krásně voněl a dělal svojí práci. Nedoporučuji používat na podrážděnou pokožku pálí to, kvůli soli kterou obsahuje.




Kneipp rozpustná šumivá tabletka do koupele s vůní meduňky. Hezky voněla, hned se rozpustila. Trochu zabarvila vodu.





Kneipp šumivá tableta do koupele levandule.Krásně voněla, trvalo delší dobu než se rozpustila. Hezky dokázala uklidnit a lépe se mi pak usínalo.




Řasenka Essence Lashmania reloaded, řasenku jsem kupovala ve výprodeji takže ji už asi neseženete, ale mohu ji doporučit byla jsem s ní velmi spokojená. Udělala objem a prodloužila řasy. Neslepovala.




Oriflame veryme oranžový neonový lak, po nalakování se ještě ten den začal loupat.




Neonový lak Dermacol, kupovaný minulý rok, ale už ho zase v drogeriích seženete. Krásná barva, na nehtech vydržel tak 5 dní a až poté se začal loupat.




Červený lak Miss sporty, dříve jsem je měla ráda, ale teď mi na nehtech nevydrží ani dva dny bez toho aniž by se začal loupat.




Pěna do koupele Balea mango a ibišek, krásně voněla, dělala pěknou pěnu. Balení vydrží opravdu dlouho.




Co jste spotřebovaly vy v poslední době?Zkoušely jste některý z těchto produktů?

1 komentář: