neděle 9. července 2017

Nákupy oblečení Lidl, New Yorker, Ff,Kik, Takko

Ahoj holky,


dnes tu mám zase ukázku malého nákupu tentokrát oblečení. Co nejraději nakupujete? Já kosmetiku, ale už jí mám doma opravdu zásoby a nestíhám spotřebovávat. Je to zlo když pracujete v drogerii.






Kraťasy z Lidlu 199 Kč

Podprsenka FF 139 Kč


Kraťasy New Yorker 250 Kč


Tílko New Yorker 199 Kč



Playboy povlečení na postel z Kiku za 279 Kč



Žabky Kik 59 Kč


Bílé krajkové šaty Takko 200 Kč



Krásné léto, užívejte sluníčka :)


4 komentáře:

  1. Taky nejraději kupuji kosmetiku a kdybych pracovala v drogerii, tak chodím domů s nulovou výplatou. :-D
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Já kosmetiku nenakupuji skoro vůbec... :D Mám toho až až! :D
    Mr. Kev

    OdpovědětVymazat
  3. Ty kraťasy z Lidlu jsme také chtěla, akorát v bílé barvě a úplně jsem na ten týden zapomněla :-/. To jsem celá já, co si někam nenapíšu, tak to zapomenu :-D

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  4. Ty kraťasy z Lidlu jsou super, našla jsem je tady v letáku, ale zajímalo by mě, jestli měli i víc barev?

    OdpovědětVymazat