neděle 17. září 2017

Mixa pro-tolerance výživný krém


Ahoj holky,

dnes jsem si pro vás připravila recenzi na pleťový krém od značky Mixa, který jsem si velmi oblíbila a vyhovuje mi.



Francouzská značka Mixa vznikla původně v lékárenském prostředí jako kosmetika zaměřená výhradně na citlivou dětskou pokožku. Název Mixa pochází z latinského výrazu "miscere", což je možné volně přeložit jako "vytvořit směs těch správných přísad".
Pro své kosmetické produkty využívá společnost Mixa pouze ty nejcennější účinné látky, například Pro-Retinol, mandlový olej, ovesné mléko, vitamíny a další. Výrobky neobsahují nežádoucí dráždivé přísady, jako jsou parabeny, alkohol nebo barviva. Díky tomu je kosmetika Mixa vysoce účinná a předchází vzniku alergických reakcí.
Společnost postupně svůj sortiment rozšířila z výhradně dětských i o pečující produkty pro dospělé. Důvěřujte francouzské značce Mixa s prověřenou tradicí již od roku 1924. V sortimentu naleznete nejen čisticí přípravky péče pro miminka, ale například péči proti vráskám nebo oblíbené BB krémy.



Řada pro-tolerance je určena pro intolerantní typ pleť. Tento typ pleti je velmi citlivý a špatně reaguje na některé produkty, např. pálí, štípe..
Pokud máte takový typ pokožky je tento krém vhodný pro vás.
Je určený pro citlivou a suchou pokožku. Pro všechny věkové skupiny. Krém pokožku zklidňuje a hydratuje. Doporučuji i pro nejcitlivější pokožku.

Speciálně vytvořen pro výživu, zklidnění a redukci suché pokožky. 

Balení má pumpičku což je velmi praktické, nemusíte tak do krému sahat. Doporučuji používat ráno a večer.
Obsahuje 50 ml a na notino.cz stojí 229Kč.





Používáte produkty od Mixy?

6 komentářů:

  1. My sme mali doma od Mixy krém na telo aj tvár a bola som veľmi spokojná :)

    OdpovědětVymazat
  2. Od této značky jsem tuším ještě nic neměla, ale krém vypadá dobře. Líbí se mi, že má pumpičku.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám ráda krémy s pumpičkou. Měla jsem již i micelární vodu a také byla skvělá.

      Vymazat
  3. vyzerá super, ale ešte som nejak neskúšala nič od Mixy... :).

    THE WORLD BY KEJMY ♥.

    OdpovědětVymazat