pondělí 16. října 2017

Spotřebováno září

Ahoj holky,
jelikož jsem zase spotřebovala pár produktů, tak vám je dnes ukážu a něco vám o nich povím.


Nivea emulze pro intimní hygienu fresh je velmi příjemná. I když nese název fresh tak vůbec nechladí jako například Chilly gel, ale to mi vůbec nevadí. Byla jsem s ní spokojená.

Sprchový gel Balea limitovaná edice Jamaica Vibes krásně voněla po ananasu. Navíc ten pěkný obal. Za cenu 18 Kč podle mě super sprcháč.



Matrix Kondicionér pro poškozené vlasy mohu doporučit. Byl to můj první produkt od značky Matrix a byla jsem s ním spokojená. Vlasy hezky uhladil, vypadaly zacelené. Jen když produktu už máte v balení méně, tak se špatně dostává ven.

Loreal okamžitá zázračná péče používala jsem jako masku, hezky voněla, vlasy po ní byly hladké, lesklé. 



Isana sůl do koupele voněla po levanduli a vanilce, hezky večer uklidnila a dobře se mi poté usínalo. Koupím další balení.

Šumivá bomba Botanico s vůní růže, vodu ve vaně nezabarvila, voněla jen tak lehce.




Lak na nehty z Kiku, nedoporučuji nedrží na nehtech ani jeden den. Laky Essence jsou fajn drží celkem pěkně.
Pískový lak od Gabriely Salvete vydrží na nehtech týden, jen se špatně dostává dolů.




Řasenka Estyle mi nevyhovovala, musela jsem dát několik vrstev, aby bylo vůbec vidět, že nějakou řasenku na očích mám.

Řasenka NYC hezky prodlužovala, udělala objem stačila 1-2 vrstvy.

Krajkový pudr Dermacol ještě staré balení, pro mě nejlepší pudr. Pleť je matná po celý den.




Taft lak na vlasy i když je to síla 5, tak vlasy neslepuje. Drží je celý den, vhodné na společenské účesy.

Kondicionér Balea na blond vlasy, s vlasy mi nic neudělal již si ho znovu nekoupím. Nebyly po něm ani hladké.



Odličovací tamponky Tesco doporučuji jsou stejně dobré jako ostatní tamponky značky Bell, Cien.

Clean and Clear pleťová voda proti černým tečkám, je v ní hodně cítit alkohol. Černých teček jsem se nezbavila, ale neměla jsem mastnou pleť a netvořily se mi pupínky.

Nivea pleťová voda pure and natural, na pleti byla příjemná, rychle jsem balení spotřebovala.




Avon tělový sprej s vůní jablka a třešňového květu, vůně mi nevyhovovala. Znovu už nekoupím.

Balea pěna na holení s vůní vodního melounu a kokosu, voněla opravdu krásně. Za 25 Kč super produkt.
Dove antiperspirant pure, pokud vám vadí u antiperspirantů jak voní doporučuji tedle. Nevoní nijak, je bez parfemace a opravdu se několik hodin nepotíte.

Sérum na vlasy Loreal, za tu cenu nedoporučuji. Obsahuje málo produktu vydrží vám to na pár použití.


Zkoušely jste nějaké z těchto produktů?

4 komentáře:

  1. Já mám jen ty laky na nehty od Essence a jsem s nimi velmi spokojená. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Z Chilli gelu jsem byla napoprvé docela vyděšená, takovou svěžest jsem neočekávala :-D já roky používala Lactacyd a až teď poslední dobou začínám trochu experimentovat a pouštím se i do dalších značek, takže Niveu někdy také zkusím :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat