čtvrtek 29. března 2018

Boys and Girls- limitovaná edice Essence



Ahoj holky,

delší dobu jsem vám neukazovala žádnou limitovanou edici kosmetiky. Dnes tu pro vás mám na ukázku limitovanou edici Boys and Girls od Essence, která mě velmi zaujala, jak produkty, tak i obaly.
A co limitka obsahuje? Na to se teď spolu podíváme.



boys & girls



Péče o nehty a nehtovou kůžičku




Krém regeneruje nehty i nehtovou kůžičku.
Cena 60 Kč



Pilník na nehty
Pilník se 4 stranami pro zkracování, tvarování, zjemnění a leštění. 
Cena 45 Kč



Tužka na oči


Černá otočná tužka na oči dodá tvému očnímu makeupu hloubku a zahustí řasy.
Cena 45 Kč



Pinzeta na obočí



Zkosená pinzeta pro upravené obočí.
Cena 60 Kč




Hřebínek na zvýraznění obočí



Dodá obočí barvu a hustotu, zubatý aplikátor usnadní aplikaci barvy.
Cena 85 Kč



Gelová řasenka na obočí



Transparentní gel zafixuje řasy a obočí do požadovaného tvaru po celý den.
Cena 60 Kč



Peeling na rty


Jemně odstraní suché a mrtvé kožní buňky ze rtů a zanechá je sametově hebké.
Cena 60 Kč



Balzám na rty 




Transparentní péče o rty skvěle doplňuje peeling na rty. 
Cena 60 Kč




Maska na obličej




Hydratační plátýnková maska pro všechny typy pleti.
Cena 60 Kč




Korektor

Zakryje nedokonalosti pleti a kruhy pod očima.
Cena 75 Kč




Báze v tyčince



Má chladící efekt, minimalizuje kruhy pod očima. Vhodný jako podklad pod makeup, nebo i jen tak samotný.
Cena 90 Kč




Matující pudr



Kompaktní transparentní pudr s houbičkou.
Cena 105 Kč






Toaletní voda

Svěží a dynamická toaletní voda pro kluky i holky.
Cena 130 Kč




Líbí se vám tato limitka? Mě zaujaly bílo černé obaly. Líbí se mi toaletní voda, protože mám ráda unisex vůně.


4 komentáře:

  1. Ty jo, zaujal mne pudr a peeling na rty, musím tuto limitku okouknout v drogerce :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  2. Mě zaujal ten peeling na rty , uz jsem po nejaken v tyčince pokukovala.😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na peeling v tyčince jsem koukala od Gabrielly Salvete :)

      Vymazat