sobota 25. května 2019

Kosmetické nákupy za duben

Ahoj holky,

dnes tu pro vás se zpožděním mám kosmetické nákupy za měsíc duben. 


 Na Vinted jsem si pořídila tuto sadu od Baley z limitky No drama lama. V sadě je balzám na rty, sprchový gel, tělové mléko a antibakteriální gel na ruce. Sada mě stála 99 Kč. 




Na vinted jsem si dál pořídila dva tělové peelingy jeden od Dermacolu s vůní rebarbory za 60 Kč. A druhý od Ziaji za 50 Kč. 




V Rossmannu jsem ukořistila sprchové gely ve výprodeji, od Nivei za 26 Kč a Fa za 20 Kč. 




Na Vinted jsem si objednala ještě dvě rtěnky od značky Freedom, pigment Sleek a oční stín E Style. Tyto 4 produkty za 60 Kč.




Z výprodeje tu mám ještě Fa Antiperspirant za 20 Kč a Deodorant B.U. za 35 Kč. Ten hezky sladce voní.




V Dm drogerii jsem si pořídila další sprchový gel od Baley tentokrát s vůní jahody a avokáda za 17 Kč. A za 35 Kč Sprchový peeling. 




Z Vinted tu mám ještě Tělovou pěnu Nivea za 60 Kč a od Astridu Pleťový gel za 20 Kč.
Někdy se kosmetika na Vinted opravdu vyplatí :) 




Pořídila jsem si novou barvu na vlasy od Garnier, kterou jsem chtěla moc vyzkoušet za 100 Kč. A v Rossmannu měli akci na pleťové produkty Garnier 1plus1 zdarma tak jsem hned akci využila a koupila si tonika. Tyto dvě tonika stála dohromady 90 Kč.





 Ve výprodeji jsem ukořistila tři Suché Šampony od Isany, jeden stál 22Kč. Voní hezky svěže po citrónu a je i účinný .




Od Isany tu mám ještě dva produkty jedním z nich je Sprchový gel s vůní marshmallows za 20 Kč a druhým je Pěna na holení s vůní borůvek za 25 Kč. 



Pořídila jsem si i 2 Pleťové masky jednu od značky Himalaya, která je určená na problematickou pleť stojí okolo 50 Kč. A druhou je Neutrogena, která je vhodná na znečištěné póry. Maska je určená k použití ve sprše, cena 109 Kč. 





Zkoušely jste nějaký z těchto produktů? Co jste si pořídily vy?

2 komentáře:

  1. Zatiaľ nemám ani s jedným produktom skúsenosť, ale na ten antibakteriálnym gél sa už dlhšiu dobu chystám. Budem veľmi rada ak sa zastavíš na mojom blogu.
    Môj blog: http://lifeforjul.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Fajn nákupy:) všechno vypadá dobře, ta lamí sada se mi líbí:D)

    OdpovědětVymazat