sobota 10. srpna 2019

Glanc box Nature

Ahoj holky,

konečně si pro nás Brandnooz připravil další box. Tentokrát se nejedná o box s potravinami, ale s kosmetikou, konkrétně tedy s drogerií. Tento box obsahuje čističe do domácnosti. Jedná se o dva boxy v jednom, každý produkt najdete 2x, a to proto, aby jste ho mohly dát otestovat někomu dalšímu. Já jsem dala na vyzkoušení ségře.
Produkty by měly být šetrnější k životnímu prostředí.



Cif Nature Sprej Kuchyně
Voní hezky po pomeranči. Věci ve spreji ráda používám jak v kuchyni, tak v koupelně. Doufám, že bude účinný každopádně kuchyň provoní.
Cena 99,90,-


Seventh Generation prostředek na mytí nádobí 
S vůní levandule a máty hezká čistá vůně. Na nádobí většinou používám Jar, ale ráda vyzkouším tento.
Cena 69,90,-


Domestos wc blok 
Provoněl celý box, takhle voňavý wc blok jsem ještě neviděla. Dalo by se použít jako vůně do skříně.
Cena 99,90,-


Seventh Generation wc čistič 
Wc čističů jsem vyzkoušela už mnoho, tak jsem zvědavá na tento.
Cena 66,90,-






Univerzální prací gel Surf
Prací gely i kapsle značky Surf jsem už několikrát měla, takže jsem zvědavá i na tento. Voní po kokosu, vůně je příjemná a jemná. 
Cena 129,90,-


Sunlight kapsle do myčky
Kapsle jsou pro mě zbytečný produkt v boxu, protože nemám myčku. Darovala jsem je kamarádce, která je využije. 
Cena 429,90,-



Vyzkoušely jste tento box? Mě se velmi líbil. 



2 komentáře: