středa 7. dubna 2021

Jar Okamžitá pěna

 Ahoj holky,

přeji Vám krásný večer a doufám, že jste si Velikonoce aspoň trošku užily v rámci možností tento rok. U nás bylo pěkně ošklivo střídal se sníh se sněhem, takže jsem strávila den u televize a pohádek.

Dneska jsem si pro vás připravila recenzi na produkt, který jsem si velmi oblíbila. Jedná se o Jar okamžitá pěna.


Jar doma používáme snad odjakživa, a proto mě velmi překvapila tato novinka. Určitě hodně z vás tento produkt už vidělo v obchodech a nebo ho dokonce používáte. Jar slibuje silný odmašťovací efekt, a je to pravda používám hlavně na hrnce a pánve, které hezky umyje. Balení je moc hezké a praktické. Usnadní práci v kuchyni a ušetří čas při umývání. 




Super je určitě to, že nemusíte brát lahvičku do ruky, stačí zmáčknout pumpičku a pěna je na světě. Pumpičku nemusíte stlačovat nadoraz, stačí klidně jen do poloviny a máte dostatek pěny. Na umytí nádobí vám stačí opravdu malé množství pěny a tím pádem vám balení vydrží mnohem delší dobu. 

Poprvé si koupíte láhev s pumpičkou a poté už jen dokupujete náplň, která obsahuje o 25ml více. 

Navíc nemusíte použít jen na mytí nádobí. Já osobně jsem vyzkoušela na mytí trouby a indukce. A mohu doporučit, přípravek skvěle umyl a indukce se krásně leskla. Další super poznatek je ten, že nevysušuje ruce, což je za mě super, protože trpím na suché ruce. 





Znáte tento produkt? Zkoušely jste ho? 

3 komentáře:

  1. Ahoj, produkt vypadá dobře, tak trochu inovativně. Já právě Jar a jeho typickou vůni nemusím, proto nekupuji, ale přijde mi to fajn posun. Velikonoce byly náročné. Krásný den Ti přeji. ☺☺
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě ta vůně nevadí, ale rozhodně mi vyhovuje víc než klasický Jar. :)

      Vymazat
  2. Jar je nejlepší. Kupuji si ho jak na mytí nádobí, tak i v tabletách do myčky. Od žádné jiné značky mi ty tablety tak dobře nádobí neumyjí. Sice jsou trochu dražší oproti jiným značkám, ale zase se na ně mohu spolehnout. Když dávám nádobí do myčky, tak chci, aby ho umyla a ne že ho pak budu ještě domývat ve dřezu.

    OdpovědětVymazat