pondělí 2. srpna 2021

Remington Pearl Wand CI95 loknovací kulma na vlasy

 Ahoj holky,

tak jak jste si užily první polovinu prázdnin? Máme před sebou ještě jeden měsíc a za chvíli tu máme zase srpen. 

Dneska jsem si pro vás připravila recenzi na Kulmu na vlasy od značky Remington. 

Kulmu jsem si objednala ze stránky holime.cz, na stránce nenajdete jen holící strojky, ale fény, žehličky na vlasy, kulmy a spoustu kosmetiky. 

Při objednávce si můžete vybrat dopravu buď PPL nebo zásilkovnu. 


Remington Pearl Wand CI95 loknovací kulma na vlasy 

Kulma má konický tvar. Rozmezí teploty je od 130-210 stupňů. Kulma se zahřeje za 30 sekund, takže nemusíte dlouho čekat, to je za mě super. 

Povrch kulmy je vytvořen z příměsí perel, díky tomu jsou vlasy lesklejší a lokny déle vydrží. Což mohu potvrdit lokny mi vydržely až do druhého dne. 



V krabici kromě kulmy najdete návod, žáruvzdorné pouzdro, a ochrannou rukavici. Žáruvzdorné pouzdro je skvělé na skladování kulmy, ale také na zabalení při cestování.  Kulma má oddělenou špičku od zahřívané části, takže se nemusíte bát popálení. Pokud si i tak nejste jistí máte v balení ochrannou rukavici, kterou můžete použít. Já ji při prvním použití raději použila než jsem se kulmou naučila pracovat.

S kulmou se mi velmi dobře pracuje. Není potřeba mít nastavený vysoký stupeň zahřátí stačí nižší teplota, po namotání máte za pár sekund krásnou loknu. 



Takto vypadají lokny na mých vlasech. Doporučuji mrknout  i na jiné kulmy a stylery. Najdete tu spoustu druhů a značek.





Znáte tuto kulmu? Zkoušely jste něco od značky Remington? 

Žádné komentáře:

Okomentovat